Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚEΣ ΚΑΡΤΕΣ


Τα Χριστούγεννα πια
είναι προ των πυλών
κι όπως κάθε χρόνο,
έτσι και φέτος 
οι κάρτες που προορίζονται
για αγαπημένους φίλους
μου αρέσει να είναι φτιαγμένες απ' τα χέρια μου.

Η πρώτη κάρτα
 που έφτιαξα είναι για τη φίλη μου τη Μila
από την Ουκρανία.



Χρησιμοποίησα υπόλοιπα νημάτων
για να πλέξω το σπιτάκι,
το δέντρο, τη γη και τις χιονονιφάδες.


Για να αποδώσω τις λεπτομέρειες,
όπως τη καπνοδόχο, το φράχτη
και τα πεσμένα φύλλα,
χρησιμοποίησα ποτ-πουρί.

Η δεύτερη ευχετήρια κάρτα
προορίζεται για ένα σημαντικό πρόσωπο στη ζωή μου.
Είναι φτιαγμένη για τη φίλη μου τη Rita
από την Ουγγαρία.
Δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ
μα είμαστε pen pals
από το 1992!
Όταν τη χρειάζομαι είναι δίπλα μου (νοερά),
το ίδιο κι εγώ για εκείνη.
Tης έφτιαξα λοιπόν
αυτή την κάρτα...



Όπως βλέπετε, δεν έχω κεντήσει κάποιο
Χριστουγεννιάτικο μοτίβο
διότι η Rita χρησιμοποιεί τα δώρα μου
όλο το χρόνο.



Σκέφθηκα φτιάχνοντάς το,
πως μετά τις γιορτές,
βάζοντάς το σε μια κορνίζα
θα έχει ένα όμορφο καδράκι
που θα της θυμίζει τα Χριστούγεννα 
του 2011 και την Ελλάδα!



36 σχόλια:

Mαρία είπε...

Πολύ ωραιες οι κάρτεσ σου!!!!
Καλό βράδυ!!!

Verba είπε...

Красивые открытки! Хорошие подарки!

Αναστασία είπε...

Kαλό μήνα!Όλες είναι πανέμορφες!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Πολ΄ύ όμορφες οι καρτούλες σου!!!
Καλή νύχτα

Nena είπε...

ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ....ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΜΕ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!
ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ....ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

aigli είπε...

μοναδικες κάρτες!!! καλό μήνα!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ! ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!!!!!!!!!!!!Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΛΥ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΙΔΕΑ!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

Διασκέσις είπε...

Ξετρελάθηκα με τις κάρτες σου!!!Φοβερές!γεια στα χεράκια σου!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΓΕΙΑ ΣΤΕ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΚΕΝΤΗΣΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΛΕΞΕΣ!!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!
ΕΙΔΕΣ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΔΩΡΩΝ;
ΓΙΑ ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ!!!!!!!!!

Φιλία είπε...

Πλεχτές και κεντητές κάρτες....
Τι ωραία ιδέα...
Πολλά φιλάκια και καλό μήνα

ria είπε...

ΟΜΟΡΦΕΣ!!!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!
ΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

Maria Alice Marques είπε...

Olá, very e nice!!
Bjos
Alice frome portugal*

Evie είπε...

Πολύ ωραια ιδέα και είναι πολύ όμορφες!

Είχα μια συμμαθήτρια από το δημοτικό που είχε ξενιτευτεί στην Γερμανία και κάθε Χριστούγεννα μου έστελνε κάρτα με ζωγραφική σε μεταξωτό σιφόν ύφασμα.

Καλό σου μήνα και καλές Χριστουγεννιάτικες γιορτές!

fotolabida1 είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ!!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

Ρένα είπε...

Μου αρέσουν πολύ οι καρτούλες σου Μαίρη μου !!Πολύ ξεχωριστές !!!!!Πολλά φιλιά!!!καλό μήνα!!!!

Mila είπε...

СПАСИБО большуще! Замечательная новогодняя открыточка, я очень рада! Мария, я уже отослала тебе свою, жди!

elenfly είπε...

Πρωτότυπες οι κάρτες σου και πάρα πολυ όμορφες!μπράβο!Καλό μήνα!

Σοφία Ζ. είπε...

Υπέροχες και πρωτότυπες οι κάρτες σου με τα πλεκτά και τα κεντητά σχέδια. Καλό μήνα και καλές γιορτές!

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

υπέροχες οι κάρτες σου και ξεχωριστές!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ.ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

mia είπε...

Ακούραστη Μαρία μου γεια στα χέρια σου και στο μυαλό σου ....πόλύ πρωτότυπες!!!!!!

Nemecis είπε...

Πολύ όμορφη και διαφοερική η καρτούλα σου

Magia da Inês είπε...

º°♥❤ Olá, amiga!
❤ Sabe o que mais gosto nesses cartões?
É o carinho, o toque pessoal de dizer mesmo à distância... estou aqui e sou sua amiga.
Nada paga o valor da amizade!......
º°❤ Beijinhos.
♥❤ Brasil.

makis είπε...

ti uperoxes kwlstoyfantourgikes kartes einai autes mairi..euge..eksairetika...

aMaryllis είπε...

Ανταποδίδω την επίσκεψη.. καλώς βρεθήκαμε!!
Τι υπέροχες καρτούλες!! ειδικά η πρώτη είναι τόσο ξεχωριστή!!
Καλές γιορτές σου εύχομαι..
Φιλιά

dromaki είπε...

Μοναδικές!
Μυρίζουν αγάπη.Τυχερές οι φίλες σου που σέχουν στην ζωή τους και τις έχεις στην σκέψη σου.
Εύχομαι πραγματικά κάποια στιγμή να συναντηθούν οι δρόμοι μας.
Καλή Κυριακή.

Mania είπε...

Πολύ όμορφες οι κάρτες σου και πολύ ιδιαίτερες!!

Nadia Chandolia είπε...

Μαιρούλα μου!!!
Χαθήκαμε!
Πόσο τέλειες οι κάρτες σου! Τόσο ξεχωριστές!
Καλή συνέχεια στις χριστουγεννιάτικες ετοιμασίες!

Δημιουργία είπε...

Οι καρτες σου ειναι κλασικες δημιουργιες για να στολισουν ολο το χρονο το σπιτι.

mary's crafts είπε...

Οι καρτες σου ειναι πανεμορφες!!!
Η φιλη σου θα τρελαθει απο τη χαρα της!!!!Φιλακια πολλα!!!!!!!

Maria Alice Marques είπε...

Olá, my frend I wish you mery Christmas!
Alice

thomi είπε...

οι καρτες σου ειναι απεριγραπτες!
μακραν οτι καλυτερο εχω δει σε χριστουγεννιατικη καρτα!

peggouli είπε...

καταπληκτική η κάρτα με το σπιτάκι...μπράβο σου...αν μπορείς κάποια στιγμή να ανεβάσεις και οδηγίες για το πλέξιμο αν και φαντάζομαι οτι για το σπιτάκι είναι απλα ένα τρίγωνο και ενα τετράγωνο...φιλιά πολλά!!καλημέρα!!

Μαiρη είπε...

@Peggouli Σ' ευχαριστώ πολύ!
Όσο για τις οδηγίες...απλώς εκείνη τη στιγμή, αυτοσχεδίαζα! Όπως πολύ σωστά κατάλαβες, για το σπιτάκι έφτιαξα ένα τετράγωνο κομμάτι ενώ για τη σκεπή ένα τρίγωνο πλέγμένο σε όλες τις σειρές καλή.
Κατόπιν και αφού έπλεξα το δεντράκι τα κόλλησα με θερμοκόλλα στο χαρτί. Έπλεξα κι ένα κομμάτι για "έδαφος" που έκανα κάποια κοψίματα, όπου έβλεπα εκείνη τη στιγμή πως χρειαζόταν.
Τέλος, με το βελονάκι έφτιαξα τις χιονονιφάδες.

Peggouli,ελπίζω να σε βοήθησα:)

maya:) είπε...

τι φανταστικές κάρτες είναι αυτές;;;πωπω!!!τέλειες!!μπράβο σου κούκλα!!και σε γατοευχαριστώ πολύ που στηρίζεις τον μπέμπη μας!!είσαι πολύ ευγενική!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη!!χιχιχιχιιχ!!!!

Sophie Snow είπε...

Αχ τι ωραίες! Ειδικά αυτή με το σπιτάκιι!Μπραβο σου:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails