Παρασκευή, 6 Ιανουαρίου 2012

ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ, ΝΕΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ...


Οι πρώτες δημιουργίες
του νέου χρόνου...

'Ενα biscornu
(είπαμε, θα κάνω συλλογή!),
τούτη τη φορά με ένα παραδοσιακό βουλγαρικό μοτίβο.
Εφήρμοσα και εδώ τεχνική παλαίωσης...
  

και εδώ το φωτογράφισα 
πριν του δώσω την όψη 
παλιού αντικειμένου.


Η Κατερίνα έραψε
το σακάκι που το κύριο χαρακτηριστικό του
είναι το μήκος του γιακά.


Χρησιμοποίησε βελουδένιο,
μουσταρδί ύφασμα,


...το επένδυσε με μαύρη φόδρα



και το στόλισε με vintage 
μεταλλικά κουμπιά.


Και σας καληνυχτίζω 
με μια φωτογραφία
από τη φουρτουνιασμένη ιδιαίτερη πατρίδα μου!




Υ.Γ. Τη φωτογραφία την πήρα από εδώ.  


8/1/2012

Στην  Έφη που ζήτησε πληροφορίες για το biscornu
μα και σε όποιον άλλον ενδιαφέρεται!

Αρχικά, κατασκευάσθηκε για να φιλοξενήσει καρφίτσες και βελόνες και φυσικά ήταν απλά διακοσμημένο. Αργότερα όμως εξελίχθηκε, ο στολισμός του έγινε πλουσιότερος και ανάλογα με το σχέδιο του κεντήματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως εποχικός διάκοσμος. Π.χ. με κάποιο χριστουγεννιάτικο θέμα μπορούμε να έχουμε ένα στολίδι για το δέντρο μας και το αντίστοιχο συμβαίνει και το Πάσχα.
Εμένα πάλι επειδή μου αρέσει να τα βλέπω όλο το χρόνο, επιλέγω θέματα που ταιριάζουν σε κάθε εποχή.
Το χρησιμοποιώ ως διακοσμητικό στοιχείο
στη κομόντα που βρίσκεται στο χωλ
ενώ το δεύτερο βρίσκεται επάνω στο σώμα του καλοριφέρ.
Ιδιαίτερα δύσκολο στην κατασκευή δεν είναι
ωστόσο χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή 
κατά την ένωση του επάνω με του κάτω κομματιού.


Τολμήστε το,
είναι πολύ όμορφο!

20 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΠΟΛΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΤΟ ΣΑΚΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΣΟΥ!!!!ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΗΣ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ...Ε..ΚΑΙ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥΣ...οταν δεν ταξιδευειs βεβαια.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ!!!!!!!!
ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΒΕΛΟΥΔΙΝΟ ΣΑΚΑΚΙ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΧΡΩΜΑ!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πολύ εντυπωσιακή είσοδος στο 2012. Καλή δημιουργική συνέχεια.

Zeta Mp είπε...

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΠΗΚΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΑΤΑ ΒΛΕΠΩ!! ΧΕΧΕΧΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!! ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΚΑΛΟ ΣΚ

gianna είπε...

καλημερα και καλη χρονια!!!
περνα οποτε θελεις απο το μπλοκ μου σε περιμενει βραβειο.

Mila είπε...

Ένα σπουδαίο ξεκίνημα της χρονιάς! Υπέροχες biskornyu! μεγάλη σακάκι, το χρώμα είναι πολύ ευγενής! Θάλασσα σούπερ φωτογραφία!

RIRI είπε...

Μαίρη μου Ευχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, με υγεία πάνω απο΄ολα και οτι επιθυμείς να γίνη πραγματικότητα!Το ποδαρικό στην νέα Χρονιά ειναι εντυπωσιακό, και το σακάκι της Κατερίνας τέλειο!!(τι χρώμα ειναι αυτό ....με γειά της, καλοφόρετο!)
φιλιά πολλά!

Nάσια είπε...

ΜΑΙΡΟΥΛΑ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΘΑΥΜΑΤΑ!!!ΤΟ ΣΑΚΑΚΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑ ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!!Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΛΙΓΟ ΗΡΕΜΙΑ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΑΙΡΟΥΛΑ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!

Φιλία είπε...

Πολύ όμορφη συλλογή ξεκίνησες, Μαίρη μου... Και το σακάκι δείχνει φανταστικά ραμμένο....
Φιλιά

Magia da Inês είπε...

°º♫ Olá, amiga!
°º✿ Amei o bordado. Impressionante a foto da tempestade.
º° ✿♥ ♫° ·.Um lindo fim de semana!
✿⊱╮Beijinhos. Brasil

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαρία μου
Πολύ όμορφο!!!αλλά βλέπω τα μηνύματα με μικρά μικρά κουτάκια

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ!!!!!!!!
ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ!!!!!!!!!!!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΙΣΚΟΡΝΟΥ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ , ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ... ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ; Η ΕΙΝΑΙ ΠΕΛΟΤΑ ΓΙΑ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΩΣΕΙΣ; ΟΜΟΡΦΟ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!!
ΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΟ ΤΟ ΒΕΛΟΥΔΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

rena είπε...

Πολύ όμορφα όλα,βλέπω ξεκίνησες δημιουργικά τη νέα χρονιά!

maya:) είπε...

Για δες λίγο εδώ.... http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/01/7-give-away.html

φόρα είπε...

πανέμορφα όλα μαρία!

..... και η θάλασσα ε?.............

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΚΕΝΤΗΣΩ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΥΦΑΣΜΑ ....
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ.

Maria Z είπε...

Τι ομορφιές είναι αυτές? Χίλια μπράβο

Ρένα είπε...

Μαίρη μου καλή χρονιά!!!!..που ακόμη δεν ξεκίνησε και εσύ φτιάχνεις αριστουργήματα !!!!Μπράβο!!!πολλά φιλιά!!!!

mia είπε...

Mαρία μου καλησπέρα.... η σταυροβελονιά μου αρέσει ..σταθερή αξία...η γιαγιά μου χρησιμοποιούσε για τις καρφίτσες της τέτοιο...πρόσφυγα μικρασιάτισα...η μαμά μοδίστρα ..επίσης το είχε αλλά υφασμάτινο σαν λουλούδι έμοιαζε...μου αρέσουν και μου θυμίζουν!!!!
Το σακάκι ...και για το χρώμα του μόνο ...αλλά και το σχέδιο είναι καταπληκτικό.....καλοφορεμένο να είναι...σε χαρές..απολαμβάνω λίγο τα κύματα και πάω να συνεχίσω την φασίνα μου την ολοήμερη...

maya:) είπε...

όλα όμορφα!!το τσαντάκι φανταστικοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails