Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2012

ΛΙΓΟ ΑΠ' ΟΛΑ!


Το πρώτο κοφτό κέντημα 
του νέου χρόνου!


Ένα τραπεζομάντηλο φαγητού
που ήδη τελείωσα τη μια γωνία...

  
αλλά να δω πότε θα τελειώσω τις υπόλοιπες επτά!
(τέσσερις στην κάτω πλευρά
κι άλλες τόσες στην επάνω)!
Ευελπιστώ πως κάποια στιγμή 
θα φτάσει στην ολοκλήρωση!

Στις αρχές του Γενάρη η
Maya έκανε ένα διαγωνισμό...


και ναι!!! Ήμουν τυχερή!!!
Κέρδισα αυτά τα καταπληκτικά σκουλαρίκια
με αυτή την πανέμορφη, vintage παράσταση
που όμως η φωτογραφία τα αδικεί πολύ...
Mayouλίνι μου, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ
για το μοναδικό δώρο σου!!!
 
Και για το τέλος...


η φούστα από δερματίνη, 
που έραψε η Κατερίνα 
τούτη την εβδομάδα.


Τις ευχές μου για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

31 σχόλια:

Nena είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ, ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΦΤΟ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ!

Διασκέσις είπε...

Μαίρη όπως πάντα μας γεμίζεις με όμορφες δημιουργίες!!!Το τραπεζομάντηλο υπέροχο-αλήθεια ένα τέτοιο τραπεζομάντηλο δε λυπάται κάποιος να το χρησιμοποιήσει;!!!Η τελευταία φωτογραφία μ'άρεσε ιδιαίτερα γιατί-κακά τα ψέματα-το σωστό εργόχειρο είναι περιποιημένο ΚΑΙ απο τη μέσα μεριά!!!!Σου στέλνω φιλιά

Mila είπε...

Τόσο ειδήσεις που έχετε! Γ νίκη! μεγάλη σκουλαρίκια!
Τραπεζομάντιλο τόσο ασυνήθιστο! Είστε τόσο όμορφα κεντήματα σε μια γραφομηχανή! Καλό για εσάς! Φούστα είναι καλό! Καλές διακοπές!

Zeta Mp είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΠΑΛΙ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!! ΣΕ ΦΙΛΩ, ΚΑΛΟ ΣΚ

Niatta είπε...

Υπέροχο το κοφτό! Πλακέ και κέντημα με μηχανή κάνεις; Μπράβο σου! Μπράβο και στην κόρη σου, έχει να μοιάσει την χρυσοχέρα μάνα της, τέλειες λεπτομέρειες. Όποια ράβει καταλαβαίνει... Να χαίρεσαι και τα σκουλαρίκια σου αν και μάλλον βλέπω την Κατερίνα να τα φοράει! Λίγο ξεκούραση το Σ/Κ για να δούμε και άλλα. Φιλιά!!!

Nάσια είπε...

ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΟΦΤΟ ΣΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΕΝΤΑΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

Nouli είπε...

Πολύ ωραία η γωνία σου! Χαίρομαι να συναντώ γυναίκες που όχι μόνο εκτιμούν αλλά και δημιουργούν εργόχειρα που στη συνέχεια τα χρησιμοποιούν ....
Εδώ και χρόνια αντιμετωπίζω απ' όλες την ίδια αντίδραση: Τι τα θες και τα στρώνεις, άντε μετά να τα σιδερώσεις, δεν τα λυπάσαι; Άσε που δεν είναι και της μόδας!
Δεν γνωρίζουν όμως πως τα καλοκεντημένα εργόχειρα δεν "τραβάνε" και σιδερώνονται πανεύκολα. Και όσον αφορά τη μόδα, το κλασικό είναι και διαχρονικό.
Καλή συνέχεια...

Maria Z είπε...

Yπέροχο το τραπεζομάντηλο !! Με το καλό να το τελειώσεις!! Το δωράκι που ελαβες πολύ ιδιαίτεο και η φούστα που μας δείχνεις είναι πολύ όμορφη

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Το τραπεζομάντηλο είμαι σίγουρη πως θα γίνει πανέμορφο. Θέλει πολύ δουλειά όμως ε; Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με αυτό το είδος και ότι έχω σε κοφτό είναι αγορασμένο. Σε ζηλεύω γι'αυτό.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Για την ομορφιά του τραπεζομάντιλου δεν υπάρχει αμφιβολία!
Οσο για το πότε θα ολοκληρωθεί δεν σε φοβάμαι ..
σκιάζεις τη μηχανή!!
Η φούστα καλοδουλεμένη!

Να είσαι καλά Μαιρούλα!

Βιoλέτα είπε...

Το κοφτό είναι ο βασιλιάς των κεντημάτων!!!
Με το καλό να το τελειώσεις και να το χαρείς.
Και η φούστα είναι του γούστου μου.Μ' αρέσουν πολύ τα δερμάτινα.
Μπράβο λοιπόν σε όλα!!!

Μαιρη είπε...

Μαιρη,ειναι αριστουργημα!! Ειναι κομματι του λαικου μας πολιτισμου ολα αυτα που φτιαχνεις με τα χερακια σου.Μπραβο σου!!Ελπιζω κι εγω καποια στιγμη να μαθω αυτη την τεχνη για να την ΄΄αφησω΄΄στα παιδια μου.φιλια χχ

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.....ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ.ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!!ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΚΙΖΕΙΣ!!!!ΚΑΙ Η ΦΟΥΣΤΑ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΗ.ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΗΣ!!!ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΙΖΟΥ......ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ..ΚΑΛΟ ΣΚ.

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΗΛΟ....

Φιλία είπε...

Καλέ Μαιρούλα, πώς τα κάνετε βρε παιδί μου αυτά τα αριστουργήματα... δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα βέβαια.... άσε τη φούστα της Κατερίνας... αλφαδιά!!!! Μπράβο σας!
Με γεια τα δωράκια
Φιλιά πολλά

mia είπε...

Καλησπέρα Μαρία...πολύ δουλειά το κοφτό...υπομονή...έχεις μάλλον..
καλό κουράγιο...θα γίνει πολύ καλό...
τώρα που έρχεται και κρύο...μου αρέσει να κάνω εργόχειρο...άμα μαζευτώ στο σπίτι...
και η φούστα παρα πολύ καλή ...όπως πάντα...
άντε καλό βράδυ και αύριο με χιόνι!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΑΝΟΙΞΕΣ....ΑΛΛΑ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ !!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ......Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΛΕΠΩ ΑΚΑΘΕΚΤΗ!!!!!!!!!!ΜΩΡΕ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!

Sophie είπε...

Μαίρη μου υπέροχα όλα αλλά το κοφτό σου φανταστικό!!!!Κάνεις εξαιρετική δουλειά,πραγματικό έργο τέχνης και φινέτσας!!!Μπράβο!!!Περιμένω να το δω και τελειωμένο να το θαυμάσω κανονικά γιατί αυτό το είδος του κοφτού (το ρισελιέ)είναι αρκετά δύσκολο και απαιτεί πολύ μεγάλη δεξιοτεχνία και βλέπω πως εσύ το κατέχεις τέλεια!!!!Φιλάκια!!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
Ότι κάνεις είναι υπέροχο!!!!!
Καλό βράδυ
Φιλιά

Δημιουργία είπε...

Το κεντημα πολυ ομορφο, με το καλο να το τελειωσεις.Η φουστα της Κατερινας εγινε τελεια.

fotolabida1 είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΤΟ ΚΟΦΤΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΗΛΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ!!!!ΑΛΛΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ Η ΦΟΥΣΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ!!!!
ΜΕΓΕΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!ΦΙΛΙΑ!!

Φανή Παπ., Ζωγράφος είπε...

Τι ομορφιές έκανες πάλι Μαίρη μου!!! τέλεια!! φιλάκια.

para-kelsoscooks είπε...

Η φούστα όμορφη και καλοραμμένη, τα σκουλαρίκια- δώρο πολύ ωραία, το κοφτό, απλώς.....υπέροχο. καλή εβδομάδα να έχεις.

Despina είπε...

Τι ωραία δουλειά... ειδικά το κοφτό... δεν είχα κανέναν να μου δείξει και δεν ασχολήθηκα ποτέ μόνο με λίγο αζούρ. Χρυσά τα χεράκια σου ... πάντα τέτοια

mary's crafts είπε...

Μαιρουλα μου πολυ ομορφο το κοφτο σου!!!!Το καλο πραγμα αργει να γινει, γι'αυτο λιγο υπομονη και θα το τελειωσεις!! Μακαρι να μπορουσα κι εγω να κανω τετοια αριστουργηματα!
Φιλακια πολλα γλυκια μου!!!!

Magia da Inês είπε...

º° ✿ ✿⊱╮

Olá!
Gosto desse bordado.
Uma vez tentei aprender com uma amiga de minha mãe, mas não dei conta porque é muito difícil.
Boa semana!
Beijinhos do Brasil.

º° ✿ ✿⊱╮

Marina είπε...

Ξέρεις πόσο με ξετρελαίνουν τα εργόχειρα!!! Και εσύ είσαι φοβερή μαστόρισσα! Πανέμορφο! Με το καλό να το τελειώσεις!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΚΟΦΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ!!!!!
ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΚΑΝΩ!!!
ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!
ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΑΣΤΕΡΙ, ΕΤΣΙ;
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

thomi είπε...

εισαι τρομερα ευλογημενο ατομο..και φιταχνεις τετοιες δημιουργιες..πραγματικα επειδη ξερω οτι θελει δουλεια και υπομονη..ολο αυτο, σου δινω ολοψυχα το χτυπημα στην πλατη για να συνεχισεις να φτιαχνεις ομορφα πραγματα

Niatta είπε...

Είπες:
Aχ, τι μου θύμισες! Όταν πήγαινα στο δημοτικό, θυμάμαι πως έφτιαχνα στρογγυλά μικρά χαλάκια! Επίσης και λουλούδια, όχι όμως πλεκτά, αυτά τα ενώναμε με σύρμα αφού πρώτα κόβαμε τις τσάντες σε λωρίδες!
Λέω: Θα μας δείξεις τα λουλούδια, αν θυμάσαι πως γίνονται;;;

Μαiρη είπε...

@Niatta Μετά χαράς! Όταν επιστρέψω, θα πάω στο γιο μου για 10 μέρες, θα προσπαθήσω να τα φτιάξω. Εάν πετύχουν θα κάνω σχετική ανάρτηση!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails