Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2012

ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΑΠΟΥΝΙ


Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος
έφτιαξε το δικό του σαπούνι...
Διάβαζα και ξαναδιάβαζα την ανάρτησή του,
έψαχνα στο διαδίκτυο για συμπληρωματικές οδηγίες και συμβουλές,
όλο έλεγα να το αποτολμήσω
αλλά τόσο καιρό μόνο στη σκέψη έμενα.
Κάποια στιγμή όμως, πήρα τη μεγάλη απόφαση!

Προμηθεύτηκα τα υλικά
και χάρη στις εξαιρετικές
και αναλυτικές οδηγίες της Σοφίας,
κατάφερα και έφτιαξα το δικό μου σαπουνάκι!

 

Το μισό το άφησα με το φυσικό άρωμα του ελαιολάδου,


ενώ στο υπόλοιπο πρόσθεσα άρωμα ροδόξυλου.


Στην εμφάνιση δεν μου πέτυχαν όσο θα ήθελα 
αλλά αφού τώρα πια 
βεβαιώθηκα για την επιτυχία της συνταγής,


σύντομα θα εφοδιαστώ
και με τα κατάλληλα καλούπια!

Σαλωνίτη και Σοφία,
σας ευχαριστώ!

29 σχόλια:

...irida... είπε...

μπραβο κοριτσακι!!!!καλη συνεχειααα!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!
ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!!
ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!
ΚΑΙ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΠΑΛΙ!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

meanan είπε...

Μπραβο/
με το καλο και σε αλλα σχηματα και αρωματα/

Maria Z είπε...

ΤΙ καλά που φτιάχνεις τα δικά σου σαπουνια!!!! Χίλια μπράβο

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

Μαίρη εδώ και ένα χρόνο δεν έχω αγοράσει σαπούνι! Βελτιώνω την ... παραγωγή μου κάθε φορά που παράγω νέα ποσότητα!
Και δυό ακόμα συμβουλές:
- Όσο πιο αργά το χρησιμοποιήσεις τόσο το καλύτερο γιατί φεύγει εντελώς η καυστική σόδα ή ποτάσα και βελτιώνεται το PH!
- Και αν κάποια φορά σου αποτύχει εμφανισιακά τρίψτο και χρησιμοποίησέ το άφοβα στο πλυντήριο!

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ.ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΟΥΝ!!!!!!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Μπράβο σου που το τόλμησες. Τα βλέπω κι εγώ από άλλους και ζηλεύω.Περιμένουμε την εξελιγμένη μορφή τους.

Μαμά Κουκουβάγια Βέρα είπε...

Μπράβο σου! Από άρωμα πρέπει να είναι τέλεια, ε!

Mila είπε...

Молодец! осваиваешь новое!
мыло ручной работы, это класс!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
Μπράβο.!!!τα κατάφερες μια χαρά.
Να είσαι καλά, και καλή συνέχεια
φιλιά

Verba_ είπε...

О, мыло сделанное своими руками будет нежно ухаживать за твоей кожей! Будь красива и здорова!

mia είπε...

Καλωσόρισες Μαρία μου..
Έλα να μαθαίνουμε σιγά σιγά πραγματάκια να μπορέσουμε να την βγάλουμε πέρα την κατάσταση...χαχα

Φιλία είπε...

Μπράβο σου, Μαίρη μου, το κατάφερες κι' αυτό! Καλό αυτό με το ροδόξυλο;
Φιλιά πολλά

Sophie είπε...

Μαίρη μου πολλή χρήσιμη η ανάρτησή σου!!!Σίγουρα θα τα δοκιμάσω γιατί το σκέφτομαι αρκετό καιρό τώρα αλλά δεν ήξερα τον τρόπο!!!Ελπίζω να τα καταφέρω!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

Sophia είπε...

Τι να πω με κάνεις πολύ χαρούμενη Μαίρη μου!! Συγχαρητήρια Συγχαρητήρια Συγχαρητήρια. Η δική μου πρώτη προσπάθεια πριν αρκετά χρόνια ήταν ένα δύσμορφο πράγμα. Δοκίμασε και τις άλλες συνταγές και με άλλα έλαια.
Και όντως ολίγων ημερών θα δημοσιεύσω και τη συνταγή με πορτοκάλι.

Βαλάντη Λακούτση είπε...

Μπράβο Μαιρούλα μου!!!! τι δεν φτιάχνουν τα χεράκια σου!!!! Το ροδόξυλο μου φέρνει μυρωδιές όπως το σανδαλόξυλο!!!! είμαι σίγουρη ότι θα μυρίζουν υπέροχα. Τα βρίσκω τέλεια ιδέα και για δωράκια!!! φιλιά πολλα!!

peggy είπε...

μπράβο κοριτσάκι!!πέρνα απο το σπιτάκι μου σε περιμένει βραβειάκι και παιχνιδάκι!!

thomi είπε...

μυρωδατο σαπουνακι, μπραβο φιλεναδα χρυσοχερα μου!
και στο δικο μου σπιτακι σε περιμενει μουσικο βραβειακι!τραλα λι τραλαλο

sewsome είπε...

Καλημέρα Μαίρη χρυσοχέρα! (θα έχεις βαρεθεί να στο λένε αυτό) έχω μια φίλη που φτιάχνει σαπούνι με λάδι από τις δικές της ελιές και μου δίνει κάθε χρόνο. Δεν ήξερα τι έχανα μέχρι να το δοκιμάσω, μερικές φορές πλένω τα μαλλιά μου και τα εσώρουχά μου με αυτό,τρίζουν από καθαριότητα και μοσχοβολάνε

φόρα είπε...

πολύ χρήσιμο να φτιάχνεις το σαπούνι σου,
με παραλλαγές κάνει ακόμα και για πιάτα ή λούσιμο,
θέλω κάποια στιγμή να ασχοληθώ,
φιλιά!

maya:) είπε...

woooooooooooow!!τι χρυσοχέρα είσαι εσύ;;;;;μπράβο σου κοριτσάκι!!!!!!!πολλά φιλιά!!!

Katrina είπε...

Γεια στα χερακια σου!!!!

fotolabida1 είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!
ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΜΟΣΧΟΜΥΡΙΣΤΑ ΣΑΠΟΥΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!

Δημιουργία είπε...

Θα μοσχοβολαει το σαπουνακι σου.Καλη αρχη στη νεα σου δραστηριοτητα.

jenny είπε...

Πάρα πολύ ωραία τα σαπουνάκια σου...Φαντάζομαι πως θα είναι μυρωδάτα...

Magia da Inês είπε...

Amiga,
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil

(⁀‵⁀,) ✿
.`⋎´✿✿¸.•°
✿¸.

Teteel είπε...

Τι καλά! το δικό σου σαπούνι,
από τα χεράκια σου!
Μπράβο!

Φανή Παπ., Ζωγράφος είπε...

Αφού το κατάφερες κι αυτό , τόσο δύσκολο!!! δεν υπάρχει τίποτα πια , που δεν μπορείς να το κάνεις!μπράβο σου Μαίρη μου! φιλάκια.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails