Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2012

Η ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΛΑ ΓΙΑ ΤΗ "ΜΕΛΙΣΣΑ"


Η κουβερτούλα για τη "Μέλισσα"
ολοκληρώθηκε...


...και βγήκε βόλτα στους αγρούς!


Άφησε τα λουλούδια της
ν' αγκαλιαστούν με το πρώτο άγγιγμα της άνοιξης...


ξάπλωσε στο χαλί που φιλόξενα της έστρωσαν
τα κίτρινα άνθη...


έπαιξε κρυφτό με τον ήλιο...


και τώρα πια,
ετοιμάζεται για το ταξίδι της
στη Θεσσαλονίκη!
  

Μαζί της παίρνει για παρέα
μια καρτούλα...


Φτιαγμένη από χαρτόνι μακέτας...


και στολισμένη με αγγελάκια,
δαντέλλες κι ένα πλεκτό λουλουδάκι!
Μα πάνω απ' όλα
παίρνει μαζί της την αγάπη μου
για εκείνα τα παιδιά που η μοίρα(;)
δεν τα άφησε να ζουν στο δικό τους σπίτι...

32 σχόλια:

Όστρια είπε...

Υπέροχη,με φαντασία και φτιαγμένη με αγάπη...Συγχαρητήρια...Καληνύχτα...

Ρουλα Σμαραγδενια είπε...

Μπραβο ΜΑΙΡΟΥΛΑ....η κουβερτουλα έγινε πολύ όμορφη ..γιατί κλεινει μέσα της την αγάπη για οτι κάνεις ....και εγώ τα εβαλα μπροστά .... θα τα στήλουμε.. στην διευθηνση τις Μελισσας;;; πες μου....πλιζζζ φιλια να περασεις καλά το τριήμερο...

Μαiρη είπε...

@Ρούλα Ναι! Τα στέλνουμε στη διεύθυνση της "Μέλισσας" που φαίνεται στη προηγούμενη ανάρτησή μου. Μην ξεχάσεις τα στοιχεία σου!

Despina είπε...

Είναι υπέροχη η κουβερτούλα σου... με όλα τα χρώματα της χαράς επάνω της και την αγάπη που την στόλισες. Καλά να περνάς Φιλάκια

m .st. είπε...

Μαίρη μου υπέροχη η κουβερτούλα σου. και του χρόνου να είσαι καλά. Ευχαριστουμε πολυ!!

Ρένα είπε...

Μαίρη μου μόλις τώρα είδα την προηγούμενη ανάρτηση σου και ενημερώθηκα για το θέμα !!!Σίγουρα θα στείλω κάτι χειροποίητο!!!Είναι πολύ καλή κίνηση να βοηθήσουμε όσο μπορούμε.Η δικήσου κουβερτούλα πραγματικά υπέροχη !!!Τα φιλιά μου!!!

Onirokosmos είπε...

Η αγάπη περισσεύει σ΄αυτη την κουβερτούλα, γι΄αυτό και είναι τόσο όμορφη και ανεκτίμητη! Καλημέρα και καλό 2ήμερο να έχεις!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Είναι πραγματικά υπέροχη.Και αφού πήρε και τον αέρα της στην εξοχή είανι πανέτοιμη να ζεστάνει ένα παιδικό κορμάκι. Να'σαι πάντα καλά και καλά να πε΄ρασεις.

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ ΝΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΕΤΕ....Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΤΑΜΟΙΨΕΙ!!!ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!
ΜΠΡΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

Marina είπε...

Χίλια μπράβο!!!!!!!!!!
Έγινε πανέμορφη!!!!!!!!!!
Πάντα άξια να προσφέρεις!!!!!!!!!

fotolabida1 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ!!ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΘΑΥΜΑΤΑΚΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

Mila είπε...

Великолепное одеяло! Такие нежные цвета подобраны! Отличный подарок!

Φιλία είπε...

Γλυκιά μου, η κουβερτούλα σου είναι πολύ ωραία μα πιο όμορφη ακόμα, η αγάπη σου γι' αυτά τα παιδιά....
Μπράβο!!!!
Πολλά φιλιά

Magia da Inês είπε...

Passei para uma visitinha.
Amei o trabalho, bonito, alegre e leve.
Boa semana!
Beijinhos.

¸.•°`♥✿⊱╮
ღ°Brasilº♫º

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Τι να πω!! Όμορφα πλεγμένη αλλά και στολισμένη!!!! γεια στα χέρια σου Μαίρη να είσαι πάντα καλά να προσφέρεις!!!

Φανή Παπ., Ζωγράφος είπε...

Μπράβο Μαράκι μου!! την έκανες πιο όμορφη από ότι περίμενα!!!και τα στολίδια της και τα συνοδευτικά της...τίποτα δεν της λείπει!!!φιλάκια γλυκούλα μου , και καλή σαρακοστή!!

chezSofiWorld είπε...

Πανέμορφη και η κουβερτούλα και οι φωτογραφίες!

Διασκέσις είπε...

Πολύ όμορφη η κουβερτούλα!!είμαι σίγουρη πως κουβαλάει πάνω της όλη τη ζεστασιά σου για να γλυκάνει παιδικά όνειρα!!!Γεια στα χέρια σου!!!

peggy είπε...

polu wraia...ki egw twra prospathw na ftiaksw ena zaketaki...teleiwnw sxedon...tha exete nea syntoma filakia!!

Nemecis είπε...

καλή σαρακοστή. τι όμορφα χρώματα, πολύ ρομαντική!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
Είναι πανέμορφη!!!!!!!!!!!!!!
Καλή Σαρακοστή
Φιλιά

Zeta Mp είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!! ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΛΙ;; ΚΑΙ ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ!!! Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!

thomi είπε...

καλή σαρακοστή μαίρη μου!
ολες τις ευλογίες και τα καλά του θεου να έχεις, αφου με το εργοχειρο σου θα ζεσταινεις κάποιο παιδάκι!
η κουβερτουλα είναι ΤΕΛΕΙΑ και χουχουλιαρικη!
φιλια:)

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΑ!!!!!!!ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!Η ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Καλλιόπη είπε...

Η κουβερτούλα είναι σαν καραμελίτσα. Υπέροχα χρώματα, ωραία σταλισμένη και πρωτότυπα φωτογραφημένη. Μπράβο !!!

Nouli είπε...

Γεια στα χεράκια σου Μαίρη μου! Κάποιο παιδάκι θα είναι πολύ τυχερό γιατί θα απολαμβάνει τη θαλπωρή της κουβερτούλας και της απλόχερα δοσμένης αγάπης σου....

ΥΓ. Περιμένω μήνυμά σου στο e-mail μου (noulnaki@gmail.com) με την ταχυδρομική σου διεύθυνση για να σου στείλω το δώρο που κέρδισες.

Δημιουργία είπε...

Πολυ ομορφη εγινε η κουβερτουλα.Καλη Σαρακοστη και καλο μηνα να εχεις.

Evie είπε...

Συγχαρητήρια Μαίρη για την προσφορά σου!!!

Υπέροχη όπως όλα τα έργα σου, ευχομαι να σκεπάζετε το παιδάκι με την αγάπη της καρδιάς σου και να του φέρει τύχη για μια παντοτινή οικογένεια!

Καλό Μήνα και Καλή Σαρακοστή!!!

maya:) είπε...

την έκανες υπέροχη!!φανταστική!!πάρα πολύ γλυκά τα χρώματα!!είναι και για καλό σκοπό!!! :)) καλό μήνα!!!

maya:) είπε...

σε ευχαριστώ που περνάς απο το σπιτάκι μου!!!! χαίρομαι πάρα πολύ!!!σου απάντησα εκεί!πάντα απαντάω στα μηνύματα που μου αφήνετε!!καλό σαββατοκύριακο καλή μου!!!!πολλά φιλάκια!!!

ART NOUVEAU είπε...

Υπεροχη η κουβερτουλα και καταπληκτικη η προσπαθεια με το ορφανοτροφειο!!!Ελπιδοφορο!!
Σε ακολουθω!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails