Κυριακή, 11 Μαρτίου 2012

2ο MAΘΗΜΑ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΑ ΚΙ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ!


Η εργασία μου για το μάθημα της Ρένας!


Ετοίμασα το χρώμα 
σύμφωνα με τις οδηγίες 
(αν το πέτυχα, άλλο θέμα...)
και προσπάθησα να περάσω τα χαρακτηριστικά
του προσώπου.
Εκεί που έλεγα πως κάτι κατάφερα
νάτο πάλι το λάθος!
Ελπίζω η δασκάλα μας 
να μη πάρει δρόμο μόλις το δει!

 Τούτη την εβδομάδα όμως 
έλαβα και αυτό το εξαιρετικό δώρο!!!


Ένa μενταγιόν,
με  κεντημένα μικρά τριανταφυλλάκια  
από τα χρυσά χέρια της Nouli


Ένα μοναδικό κόσμημα,
απολύτως του γούστου μου
και που πραγματικά,
θα χαίρομαι πολύ όταν θα το φοράω!
σ' ευχαριστώ!!!

16 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΚΟΣΜΗΜΑ!!!ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!Ελενα.

Βαλάντη είπε...

Γλυκιά μου Μαίρη καλησπέρα!!!! Τα μαθήματα όσο βλέπω προχωράνε μπράβο!!! είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις!!!!
Καλορίζικο το δωράκι σου με υγεία και χαρά.
Άντε κόπιασε από το σπιτάκι μου σε περιμένουν ερωτησούλες!!!!!!!
Φιλάκια!!!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
Μπράβο για την πρόοδο και καλοφόρετο το δωράκι
φιλιά

Δημιουργία είπε...

Απ'ο,τι βλεπω τα μαθηματα προχωρανε μια χαρα.Το δωρο σου πανεμορφο, μεγεια και με χαρα.

Φιλία είπε...

Πού είναι το λάθος; Δε βλέπω λάθος!!
Άντε, καλή πρόοδο, πολύ καλά τα πας.. Και το δωράκι σου super... Καλοφόρετο!!!
Φιλιά και καλή εβδομάδα

Όστρια είπε...

Μου αρέσει το σχέδιό σου,δεν βλέπω λάθος!!!Καλή εβδομάδα σου εύχομαι,Μαίρη...

Rena Christodoulou είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑ ΚΑΛΑ ΠΑΜΕ!
ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ, ΗΘΕΛΕ Η ΜΥΤΗ ΛΙΓΟ ΔΙΟΡΘΩΜΑ!!!!!!
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ, ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ!!!!!!!
ΚΑΙ ΙΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΝΑ ΤΑΒΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΙΝΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΑΡΙ, ΚΕΡΔΟΣ ΕΙΝΑΙ!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

mia είπε...

Καλά τα πας ...προκομμένο μου...πολύ καλά...
Με γεια το δωράκι...πολυ ρομαντικό!!!καλή εβδομάδα Μαρία μου...

Μαiρη είπε...

Ρένα μου, προσπαθώ να τη διορθώσω αλλά αυτή μου αντιστέκεται! Που θα πάει όμως, θα τη δαμάσω!

Zeta Mp είπε...

Καλή εβδομάδα Μαίρη μου!!! Φιλάκια πολλά!!

mary's crafts είπε...

Μπαβο Μαιρη μου!!!! Εχεις μελλον στην αγιογραφια!!!! Να χαρεις το δωρακι σου!!! Πολυ ομορφο!!!!!
Φιλακια!!!!

Άννα είπε...

Το ζηλεψα το μενταγιόν... μήπως να φτιάξω ένα;;;

Όστρια είπε...

Μαίρη,παιχνίδι γνωριμίας στο blog μου...Σου παραδίδω τη...σκυτάλη...Καληνύχτα...

daphnofila είπε...

Καλή συνέχεια στα μαθήματα αγιογραφίας.Καλοφόρετο το κόσμημα που είναι τρέλα!

elenfly είπε...

Σιγα μη κάνεις λάθος εσύ,είμαι δεν ξέρω και εγω πόση ώρα στο blogσου και χαζεύω. Αν και στο έχω ξαναπεί είσαι καταπληκτική!Με ΄γειά το μενταγιόν πάω απο την nouli τώρα γιατί είναι φοβερό!

Magia da Inês είπε...

Amei o desenho, traços simples e modernos... parabéns!

º°❤ Bom fim de semana!
°º✿ Beijinhos.
º° ✿ ✿⊱╮Brasil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails