Σάββατο, 24 Μαρτίου 2012

Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ!

Εχθές επιτέλους τελείωσα τα εσωτερικά 
κομμάτια της παραδοσιακής φορεσιάς της βλαχοπούλας.

Κέντησα μικρά ανθάκια 
στο κάτω μέρος των μανικιών και του γιακά του πουκαμίσου...


...λουλούδια πολλά στην ποδιά
με πούλιες και χάντρες στην καρδιά τους
και μια δαντέλλα να στολίζει τις άκρες της...


ενώ στη φούστα, 
φάρδους 2,5 μέτρων,
λουλούδια ίδια με εκείνα του πουκαμίσου,
 δυο σειρές αζούρ
και γλώσσες στο τελείωμα.


Με τη ευχή να μη λησμονηθούν οι παραδόσεις μας...

27 σχόλια:

Zeta Mp είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!! Ο ΚΟΠΟΣ ΣΕ ΑΝΤΑΜΕΙΨΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!! ΚΑΛΟ ΣΚ ΝΑ ΕΧΕΙΣ :-)

...irida... είπε...

εισαιΧΡΥΣΟΧΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!
ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑΑ!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πω πω δουλειά!!! Γεια στα χέρια σου και στα μάτια σου θα συμπληρώσω.

jenny είπε...

Υποκλίνομαι στην αγάπη σου για την παράδοση και την προβολή της δουλειάς σου που την αφορά. Καταπληκτική δουλειά ομολογώ. Θέλουμε και λεπτομέρειες για την ιστορία αν ξέρεις της φορεσιάς και να μας τη δείξεις ολόκληρη τελειωμένη...αχ και πες μου τη συνταγή για τη φατουράδα (αν το λέω καλά) γιατί μου φαίνεται πολύ καλό ποτό....
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων...

Καλλιόπη είπε...

Υποκλίνομαι !!!!

Όστρια είπε...

Μπράβο!Δεν έχω λόγια να πω τόσο για την τελειότητα του έργου σου όσο και για την αξία του να διατηρείς τις παραδόσεις...Ξανά μπράβο,Μαίρη...

Mila είπε...

Θαυμασμό μου! πανέμορφο κοστούμι! Κέντημα μόνο πανέμορφο! Μπράβο χρυσό στυλό σας!

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!!ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!

mia είπε...

Μαρία μου ..τι όμορφη φορεσιά!!!! Πολύ ωραία δουλειά έκανες !!!!
Τι φορούσαν ....με μεράκι ...φτιαγμένα ρούχα...
Καλησπέρα και αύριο με υγεία...

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΨΟΤΕΧΝΗΜΑ!!!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΦΟΥΣΤΑ. ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ....ΜΩΡΕ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ! ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΤΕ; ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ; ΒΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ;
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

Βαλάντη είπε...

Γεια στα χρυσά σου τα χεράκια Μαίρη μου!!!! σε φιλώ!!!!

Sophie είπε...

Μαίρη μου συγχαρητήρια!!!Υπέροχη η φορεσιά!!!Το κέντημα είναι καταπληκτικό και τα ανθάκια και το αζούρ πολύ καλοδουλεμένα!!Ένα μεγάλο μπράβο που διατηρείς τις παραδόσεις και δείχνεις και σε μας την όμορφη δουλειά σου!!!Φιλάκια και περιμένουμε να την δούμε ολόκληρη τη φορεσιά!!!

Νίκη είπε...

Μαιρη μου η δουλειά σου είναι ανεκτιμητη! Πόσο θαυμάζω τις αυθεντικές παραδοσιακές στολές- εργα τεχνης, μα κι οι δικές σου είναι πραγματικά αντάξιές τους!
Μπραβο, χρονια πολλά!

Marina είπε...

Τέτοια ομορφιά..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Συγκινήθηκα......
Το'χει πιάσει ανθρώπου χέρι αυτό το αριστούργημα;;;
Δεν ξέρω πια λόγια είναι αρκετά για να περιγράψουν το θαυμασμό μου για το έργο σου!!!! Μπράβο σου!!!
Συνέχισε να δημιουργείς και να θυμίζεις σε όλους μας τις αξίες που κάποιοι πέταξαν τόσο εύκολα στα σκουπίδια για να μας κάνουν -υποτίθεται- ευρωπαίους!!!!

Άννα είπε...

Μπράβο Μαιρη, πανέμορφο! Λεπτοδουλειά φτιαγμένη με μεράκι και αγάπη! Ο καλύτερος συνδιασμός!

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 21!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
Δεν παίζεσαι.Είναι τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!Χαράς το κουράγιο σου
Φιλιά πολλά

Despina είπε...

Τι όμορφο που έγινε... υπέροχο!!! Να είσαι πάντα άξια και να δημιουργείς τέτοια αριστοτεχνήματα. Σε φιλώ

daphnofila είπε...

Είναι αξιέπαινο που υπάρχουν άτομα που ασχολούνται με την παραδοσιακή ενδυμασία γιατί βάζουν το λιθαράκι τους για την διατήρηση της παράδοσης.Μπράβο για τον κόπο σου!

Φιλία είπε...

Είσαι φοβερή!!!! Είναι τόσο όμορφη η δουλειά σου, τόσο προσεγμένη και "καθαρή".... Μπράβο, γεια στα χεράκια σου!
Πολλά φιλιά

pearls and thread είπε...

συγχαρητηρια κι απο εμενα και για τα χρυσα σου χερια και για την αγαπη σου προς την παραδοση!

eleni είπε...

Μοναδικη δουλεια μονο απο τα χερακια σου!!!! Πολυ θα'θελα να φορουσα μια τετοια φορεσια οταν(πριν απο χροοοοονια) ημουν σε χορευτικο!!!! Φιλακια!!!!

misirloumisirlou είπε...

πολυ κοπος,μεγαλη υπομονη και καταπληκτικο αποτελεσμα!!!!!
καλημερα!!!Να εχεις μια απολαυστικη,ηλιολουστη και δημιουργικη εβδομαδα!φιλια

maya:) είπε...

πωπω τι είσαι εσύ βρε παιδάκι μου;είσαι απίθανη!!μέσα σε όλα!!!σου βγάζω το καπέλο!!πάρα πολλά φιλάκια!!

Διασκέσις είπε...

έργο τέχνης!γεια στα χέρια σου!!!!

fotolabida1 είπε...

ΚΑΤΑΠΗΚΤΙΚΟ!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

My Royal Room είπε...

Εκπληκτική δουλειά!!Αφού υπάρχουν άνθρωποι σαν εσένα θα είναι δύσκολο να ξεχαστούν οι παραδόσεις μας...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails