Σάββατο, 31 Μαρτίου 2012

ΚΛΟΠΗ!!!!!!!


Πως κυκλοφορούν αμέτρητοι τύποι
που προσπαθούν να επωφεληθούν από τη δουλειά των άλλων 
είναι γνωστό!
Πόσο ανόητοι όμως μπορεί να είναι
όταν πιστεύουν πως δε θα αποκαλυφθούν;
Όπως η συγκεκριμένη που έφτιαξε 
μια σελίδα στο facebook
και παρουσιάζει τη δική μου δουλειά,
αλλά και όχι μόνο τη δική μου μα και πολλών άλλων
ως δική της;
Οι φωτογραφίες που μου έκλεψε και παρουσιάζει ως δικές της
είναι οι παρακάτω:





  
Πιθανόν να έχει πάρει κι  άλλες φωτογραφίες μου
αλλά ελάχιστη σημασία έχει ο αριθμός!

Πιστεύει πως είναι αρκετά έξυπνη 
και πως δεν θα αποκαλυφθεί η απάτη της
διότι έχει αφαιρέσει τη δυνατότητα σχολιασμού
από τη σελίδα της.
Αγνοεί όμως την παροιμία
"το καλό το παλικάρι, ξέρει κι άλλο μονοπάτι!"
Με άλλο τρόπο θα μάθουν οι φίλοι της την απάτη της!

Κλείνοντας, θα ήθελα να της πω,
πως αντί να κάθεται και να βολοδέρνει στα blog
και βέβαια όχι για να ενημερωθεί 
αλλά για να κλέψει τη δουλειά των άλλων
που μοχθούν ατελείωτες ώρες,
θα ήταν καλύτερα να μάθει τρόπους καλής συμπεριφοράς
που σίγουρα από το σπίτι της δεν της έχουν μάθει!

34 σχόλια:

misirloumisirlou είπε...

Πρεπει να πεις ποια ειναι για να κανουμε τις κινησεις μας!!!!!Δεν επιτρεπεται ...και πρεπει να της κοψουμε τον βηχα!

Μαiρη είπε...

Έχω κάνει παραπομπή, αν πατήσεις τη λέξη "αυτή" στην πρώτη παράγραφο σε στέλνει στη σελίδα της!

misirloumisirlou είπε...

ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ!ΓΙΑ ΔΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΕΣΥ!!!http://www.facebook.com/profile.php?id=100003512581976

Rena Christodoulou είπε...

ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!!
ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!!!!!!!
ΚΡΙΜΑ ΠΑΝΤΩΣ!!!!!!!!
ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ!!!!!!!
ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ!!!!!

misirloumisirlou είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΜΗΝΥΜΑ!!!!...και να της πεις οτι δεν μπορει να το κανει αυτο χωρις αδεια δικη σου!!!

peggy είπε...

Μαίρη μου γεία σου!!ότι θα το άκουγα κ αυτο δε το περίμενα!!τι όφελος έχει κάποιοσ να χρησιμοποιεί φωτογραφίες και να τις παρουσιάζει ως δικά του έργα?το link που έχεις βάλει δε με βγάζει στη σελίδα αυτή...πως το ανακάλυψες ότι έγινε αυτο?ηρέμησε πάντως γιατί απο τα λόγια σου φαίνεσαι πολύ συγχισμένη!!

peggy είπε...

Μαίρη μου επειδή μπήκα στο προφίλ της...απο οτι φαίνεται κ απο τις φώτο πολλά απο αυτά που εχει ανεβάσει δεν είναι δικά της έργα...αλλά δεν καταλαβαίνω...υποθέτω πως θέλει να δείξει ότι μπορεί να φτιάξει και αυτα που εχει στις φωτογραφίες...πάντως όπως και να έχει σίγουρα έπρεπε να ζητήσει την άδεια σου για τις φωτο...

Μαiρη είπε...

@Peggy Είναι προφανές! Οικονομικό όφελος! Ή ακόμα για να δείξει πόσο ικανή είναι σε φίλους και γνωστούς! Το link της το πρόσθεσα στην τελευταία παράγραφο.
Και ναι! Είμαι συγχισμένη διότι αυτές είανι ανεπίτρεπτες συμπεριφορές! Είναι αδιανόητο να κλέβεις τις δουλειές άλλων!!!

Μαiρη είπε...

@Peggy Ποσώς με ενδιαφέρει τι φτιάχνει και τι δε φτιάχνει! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι πήρε τις ΔΙΚΕΣ MOY φωτογραφίες ΧΩΡΙΣ την άδειά μου και φυσικά δίχως να βάλει στη σελίδα της την πηγή των φωτογραφιών!
Ξέρεις, υπάρχουν και κανόνες!

anna είπε...

Το ίδιο με σένα έχω εκνευριστεί κι εγώ.Σε όλους μας μπορεί να συμβεί αυτό.Δεν πρέπει να επιτρέπουμε να γίνεται.Σου εύχομαι να το ξεπεράσεις.Φιλάκια.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ! ΚΑΝΑ ΚΟΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟ Η ΚΑΠΟΙΑ ΑΣΧΕΤΗ...ΑΜΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΕΣΒΗΣΕ. ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ.
ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΟΜΩΣ ΤΙ ΠΛΑΚΑ ΕΠΑΘΕΣ!!!!!!
ΑΝΤΕ ΗΡΕΜΗΣΕ....
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

Zeta Mp είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ! ΤΗΣ ΕΚΑΝΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΑΥΤΟ !! ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΤΥΧΑΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΙΜΙΑ "ΟΣΑ ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ, ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ".... ΚΑΛΟ ΣΚ Κ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλα μη σκαs...Μια ΑΝΙΚΑΝΗ ειναι.!!!δεν ξερει να κανει τιποτα.Οι φιλεσ σου ξερουν οτι ειναι δικα σου. ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΙΚΑΝΗ!!!!ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.

Nouli είπε...

Μαίρη μου ειλικρινά λυπάμαι μα και θυμώνω πολύ μ' αυτό που συνέβη. Αναρωτιέμαι ωστόσο πώς το ανακάλυψες; Μήπως να μας γνωστοποιήσεις τις μεθόδους σου για να κάνουμε κι εμείς έναν έλεγχο;....
Συμμερίζομαι το θυμό και την απογοήτευσή σου, μη σκας όμως και συνέχισε τη δουλειά σου που όλες εμείς οι φίλες bloggers εκτιμάμε απεριόριστα...

Όστρια είπε...

Λυπάμαι που έγινε κάτι τέτοιο...Ούτε που το φανταζόμουν...Μήπως να έβαζες πάνω στις φωτογραφίες το όνομά σου;(έχω δει να το κάνουν αλλά δεν ξέρω πως...)Καλό απόγευμα...

Niatta είπε...

Αγαπάει ο Θεός τον κλέφτη, αγαπάει και τον νοικοκύρη! Εμένα μου συνέβη με μια Ισπανίδα (Paqui) που έβαλε ένα μοτίφ μου για δικό της και το δικαιολόγησε ότι δεν θυμόταν από που το κατέβασε. Τέλος καλό, όλα καλά. Από τότε προσπαθώ όλες οι φωτό μου να έχουν το logo του site μου. Το κάνω με το Photoshop αλλά νομίζω γίνεται και με το Picasa.

NANTIA είπε...

Τρελαίνομαι με τέτοιες καταστάσεις! Και εκνευρίζομαι κυρίως γιατί υποτιμούν τη νοημοσύνη μας και θεωρούν πως στο χάος του διαδικτύου κανείς δε θα τους βρει! Ως φαίνεται κάνουν λάθος... Ούτε κι εγώ μπορώ να την εντοπίσω Μαίρη μου.
Μάλλον πρέπει να εφορμόσουμε αυτό που λέει η Όστρια!
Καλό βράδυ Μαίρη μου!

Evie είπε...

Οι απλές φωτογραφίες που παίρνουν για δικές τους δεν με ενοχλεί καθολου. Αλλά εξαγριώνομαι Μαίρη με το θράσος, όταν είναι φώτο με τόση προσωπική δουλειά και τα διεκδικούν ως δικά τους έργα, όπως τώρα που διάβασα τα συμβάντα! Καλά αποτελέσματα.
Καλη Κυριακή και Καλό Μήνα!!!

misirloumisirlou είπε...

ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ!!!!!
μολις γυρισα τσεκαρα το fb και δεν υπαρχει....

Μαiρη είπε...

Η σελίδα της εξαφανίστηκε! Αν μπορούσε ας έκανε κι αλλιώς!
Σας ευχαριστώ!

Άννα είπε...

Μαιρη τρομερό όπως και να το δεις! Τι να πω.... Ειναι μαγκια να κλέβεις τη δουλειά, το μεράκι και τον κόπο του άλλου;;;
Από ότι διαβασα κατέβασε την σελίδα της, αλλά μάλλον θα πρέπει να μας γίνει μάθημα και να γράφουμε πάνω στις φωτογραφίες μας.

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Εξαφάνισε τη σελίδα στο fb? Πάλι καλά Μαίρη!!!!

mia είπε...

Kαι ο Άγιος φοβέρα θέλει ...μην στεναχωριέσαι Μαρία ...από κλεφτρόνια γέμισε η πλάση...

Νίκη είπε...

Κατεβηκε λέτε η σελίδα; Με το FB δεν έχω πάρε δώσε και δεν έχω ιδεα πως λειτουργει. Σε κάθε περίπτωση,πάντως, είναι απαραδεκτο αυτό που έγινε. Καταλαβαίνω την αγανάκτησή σου Μαίρη μου!

ria είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ!! ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΗ ...ΕΝΤΕΛΩΣ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΥΤΗ!!!!!
ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΚΟΠΙΑΖΟΥΜΕ !!!!!

giasmin είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΣΕ ΗΞΕΡΑ ΤΥΧΑΙΑ ΕΠΕΣΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΣΥΝΕΒΗ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ 4:50 π.μ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΕΓΩ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΝΕΒΑΣΕ.ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Η ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΟΤΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΒΗΚΕ.ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΟΛΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΠΟΥ.ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗ ΒΡΩ.ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΤΩΡΑ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΦΥΣΙΚΑ.ΧΑΡΙΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ .
Υ.Γ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ FB ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Έχουμε τρελαθεί εντελώς!!! Τι νόημα έχει να παρουσιάσεις τη δουλειά άλλου για δική σου. Βέβαια ο καθένας ακολουθεί τους δικούς τους κανόνες ηθικής οπότε τι μπορείς να κάνεις;

Γαληνη είπε...

Μόλις έμαθα και για το δικό σας περιστατικό... Χτες ακριβώς το ίδιο έπαθα και εγώ http://haligalicreations.blogspot.com/2012/03/clopy-paste.html και είμαι σε έξαλλη κατάσταση..... Εμένα μου τα έκλεψε άλλη κοπελιά, όχι η ίδια με την δική σου....
Εμείς κάναμε δραστικές κινήσεις, αν και διέγραφε στο λεπτό το κάθε σχόλιο που δημοσιεύαμε και μας μπλόκαρε.... Τελικά κατέβασε τις φωτογραφίες, αλλά πήγε να βγει και απο πάνω, γράφωντας ότι την βολέυει....
Η συμπεριφορά της ήταν πολύ προκλητική και έτσι η μόνη επιλογή που μας άφησε ήταν να ξεκινήσουμε να κάνουμε αναφορές στο facebook για καταπάτηση copyright. Το βραδάκι ξαφνικά η σελίδα της εξαφανίστηκε. Δεν ξέρω ακόμη εάν την "κατέβασε" η ίδια ή το facebook.
Το facebook μου απάντησε σήμερα το πρωί και μου είπε ότι το περιεχόμενό που έκανα καταγγελία έχει ήδη κατέβει (οι δικές μου φώτο).
Στην σελίδα της εκτός απο δικές μου 6 φωτογραφίες παρουσίαζε και δημιουργίες τουλάχιστον 5 άλλων δημιουργών. 2 απο το εξωτερικό και 3 δικές μας, απο την μπλογκόσφαιρα. Έχω ενημερώσει όλα τα κορίτσια, δεν ξέρω αν προχώρησαν σε ενέργειες....

Μαίρη, κάνε καταγγελία την τύπησσα. Λέγεται Reporting a Violation/Infringement of your Rights
Πας στην σελίδα της. Κάτω απο την φωτογραφία δεξιά έχει OPTIONS. Πατάς REPORT THIS PHOTO και στο παραθυράκι που βγαίνει κάτω αριστερά λέει Is this your intellectual property?
πατάς εκεί και σε βγάζει σε ένα κείμενο. Στην πέμπτη πρόταση απο πάνω έχει "automated IP infringement form". Πατάς και την συμπληρώνεις, δίνοντας ΙΡ των φωτογραφιών που κλάπηκαν. Μην ξεχάσεις να πάρεις screen shots των φωτογραφιών σου, όσο είναι στην σελιδα της. Μπορεί να σου χρειαστούν αργότερα...
Το facebook στην δική μου περίπτωση αντέδρασε γρήγορα. Δεν ξέρω εάν αυτοί κατέβασαν την σελίδα της, πάντως σίγουρα ασχολήθηκαν με το ζήτημα...

Niatta είπε...

H σελίδα δουλεύει σήμερα 1/4/2012 την είδα με Mozilla. Της Μαίρης οι φωτογραφίες είναι πρώτες-πρώτες. Είδα τις τσάντες της Ρίας http://crochetgreece.blogspot.com/, το κοκοράκι, τα σουβέρ κ.α. της Εύης http://eutuxia65.blogspot.com/, μια δική μου με τα κρεμασμένα αυγά, και πολλά ακόμα από ξένα sites που έχω επισκεφτεί. Το άτομο κλέβει ότι δεν έχει logo. Αν ξέρει να πλέκει τότε τα φωτογραφίζει με κινητό και οι δικές της φωτογραφίες είναι θολές.
Θα προσπαθήσω να ενημερώσω και τα άλλα κορίτσια Ελλάδα και αλλού. Μην το αφήσετε να περάσει, αυτό θέλει εισαγγελέα.

homemade είπε...

τι κρίμα να αντιγράφουν τις δημιουργίες άλλων...και να τις παρουσιάζουν δικές τους....πόσο μικροί δείχνουν στην σκέψη.....

απο την άλλη μην σκάς....για μικρότητες ....αστους μεχρι εκεί φτανουν.....

καλό σας μηνα ανοιξη σε όλα

Γαληνη είπε...

Παρατηρώντας την κλέφτρα και τις εικπνες της, βρήκα και 4 κορδέλες μιας φίλης μου, thw Mar;iaw apo to http://kordelitsa.blogspot.com/

και είναι απο εδώ https://www.facebook.com/photo.php?fbid=193291140787072&set=a.118743628241824.20970.100003185619224&type=3&theater

Ωχ, φοβάμαι μην δω και δικά μου πράγματα πάλι, τόσα πολλά που έχει ανεβάσει και δεν έχω προλάβει να τα δω ακόμη όλα....

Γαληνη είπε...

Πάντως ο νόμος είναι με το μέρος μας, αν αποφασίσετε ποτέ να κινηθείτε νομικά...
Δείτε εδώ, ο άνθρωπος τα εξηγεί πολύ πολύ αναλυτικά....
http://elawyer.blogspot.com/2006/02/blog-post_14.html

Γαληνη είπε...

Δυστυχώς η σελίδα της "δικής μου κλέφτρας" επανήλθε. Μάλλον η ίδια την είχε απενεργοποιήσει για λίγο....

Αlex... είπε...

Πολύ λυπαμαι αυτους τους ανθρωπους!Ακόμα εχει τις φωτογραφιες σου και πολλές άλλες,που δεν πιστευω οτι ειναι δικες της,χωρις παραπομπες!
ΠΟλλά τετοια περιστατικά εχουν παρατηριθει τελευταια!Να βαζεις υπογραφη στις φωτογραφιες σου,οχι οτι αυτο τους εμποδιζει ιδιαιτερα!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails