Κυριακή, 1 Απριλίου 2012

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

  
Μέσα από την καρδιά μου,
θέλω να σας ευχαριστήσω
για την υποστήριξή σας
στο θέμα που προέκυψε 
με την κλοπή των φωτογραφιών μου.

Η ιδιοκτήτρια της σελίδας
εξακολουθεί να αγνοεί
νόμους και κανόνες
και συνεχίζει να έχει αναρτημένες στο άλμπουμ της 
τις φωτογραφίες των δημιουργιών μου
και τονίζω ξανά, χωρίς την άδειά μου.
Φυσικά, γνωρίζω πως θα ισχυριστεί
 πως ναι, δεν είναι δικές της οι φωτογραφίες
αλλά πως φτιάχνει ό'τι δείχνουν οι φωτογραφίες.
Γνωστά τα κόλπα τους...
              
Αγνόησε τα σχόλια που της έκανα
οπότε δεν μου έμενε άλλη επιλογή
από το να αναφέρω τη σελίδα της στους υπεύθυνους
οι οποίοι είμαι σίγουρη,
θα πράξουν ανάλογα.

Θύμα αυτού του ατόμου έπεσαν άλλοι τρεις bloggers
ενώ η Γαλήνη   
ενός άλλου.

Τελειώνοντας, 
θέλω ξανά να σας ευχαριστήσω για την συμπαράστασή σας
αλλά και την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε.
Λυπάμαι μόνο που κάποιοι,
στη διάρκεια της ζωής των 30 χρόνων τους,
 δεν έμαθαν να ξεχωρίζουν 
το ηθικό από το ανήθικο....

24 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΜΠΑ....ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΜΥΑΛΟ!!!!ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝΕΤΗ.ΝΤΡΟΠΗ!!!

daphnofila είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα.Μόλις διάβασα την προηγούμενη ανάρτησή σου σχετικά με αυτό που έγινε και ομολογώ ότι συγκλονίστηκα.Αν είναι δυνατόν να εκμεταλλεύονται με αυτό τον τρόπο δημιουργίες ανθρώπων που κουράζονται για να τις φτιάξουν και βάζουν την προσωπική τους σφραγίδα στο έργο τους.Τέτοιοι άνθρωποι με τέτοιο σκεπτικό δεν χωράνε σ'αυτόν τον χώρο.Χαίρομαι που το διαπίστωσες έγκαιρα και έκανες τις απαραίτητες ενέργειες.Ελπίζω να μην ξανασυμβεί σε κανέναν δημιουργό blogger.Θα βρεις το δίκιο σου είμαι σίγουρη.

αχτίδα είπε...

Τι έγινε καλέ και δεν το πήρα είδηση;πάω να διαβάσω τη κάτω ανάρτηση.Καλό μήνα γλυκιά μου!

misirloumisirlou είπε...

Θελω να πιστευω οτι οποιος εχει την σελιδα ...απουσιαζει και δεν εχει παρει τα μηνυματα μας ακομα....θα δειξει....
Να μας ενημερωνεις αν δεν γινει κατι μεσα στην βδομαδα...να κανουμε κια εμεις αναφορα!
φιλια

Niatta είπε...

Το άτομο άλλαξε προφίλ 14/11/2011 από Πλεκτά σε Πλεκτά Στολίδια, τρομάρα της. Είδα όλες τις αναρτήσεις της και φρίκαρα. Όλα κλεμμένα! Τα δικά της κάτι θολά και κακότεχνα σε κόκκινο φόντο. Αποθήκευσα όσες φωτό ήξερα την προέλευση, έφτιαξα λογότυπο σε αρκετές δικές μου και ενημέρωσα για την κλοπή την Εύη (Evi's crochet), την Άντζελα (μπλεγμένο κουβάρι!), την Ρία (crochetgreece), μια Θεσσαλονικιά τη Νάσια (stavrovelonia-nasia), την SANDRA CROCHE (São Paulo, Brazil)sandragcoatti.blogspot.com και τη δικιά μου Whiskers & Wool (USA-Indiana)http://whiskersandwool.blogspot.com. Μου μένει μια ακόμη Crochet...Gotta Love It! http://crochetgottaloveit.blogspot.com/ για αργότερα.

Γαληνη είπε...

Μα αυτό είναι που με εξοργήζει!!!! Ότι δεν καταλαβαίνουν την ουσία!!!! Θέλετε να γελάσετε? Με την δική μου "κλέφτρα" εμείς έχουμε και επικοινωνία, βέβαιαααααα! Ανταλλάσσουμε φιλοφρονήσεις... Σε ένα απο τα τελευταια μνμ μου έγραψε

"den thelw na sou steilw se poies selides to exw dei ayto na to kanoun.gia na min tous ta prikseis k aytous."
Εγώ - η πρήχτρα :)))) που παλεύω για τι?? Για το δικαίωμα μου στο έργο μου???
Και φυσικά επιμένει ότι δεν ισχυρίστηκε ότι είναι δικά της έργα, μπλα μπλα μπλα, ότι απλά τα "φιλοξενεί" στην σελίδα της. Ε και εντάξει βρε αδερφέ, δέχεται και τα συγχαρητήρια εκ μερους μου!!!

Μαiρη είπε...

Την βρήκα κι εδώ http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=15&t=224352
Θαυμάστε χαρακτήρα και ήθος! Τον έχουν οικογενειακό όπως φαίνεται! Είναι η μαντάμ Αινειάν!

Μαiρη είπε...

Αννίτα Έτσι ακριβώς! Μόνο αν αντιδράσουμε όλοι μαζί ίσως περιοριστεί αυτό το κακό! Γιατί από πολλούς τελικά έχει κλέψει κι όχι μόνο από τρεις όπως πίστευα!
Γαλήνη, μήπως τελικά πρέπει να τους πούμε κι ευχαριστώ που διαφήμισαν τη δουλειά μας; Σα δε ντρέπονται! Προσπαθώ να μπω στη σελίδα της μα δε μπορώ...

SPYRIDOULA είπε...

Μόλις διάβασα τις δυο αναρτήσεις σου και το βρήκα εξωφρενικό αυτό που έγινε.Ελπίζω να βρεθεί μια λύση σύντομα γιατί δεν γίνεται να κλέβει καποιος τη δουλειά των άλλων ανενόχλητος...

Niatta είπε...

Την ανακάλυψε και η Μαρία Fotolabida Maria http://www.facebook.com/profile.php?id=100003059517363 πριν από 22 ώρες που τις έκλεψε δυο πλεκτές κουβέρτες και κάνει και παζάρια με πελάτη. Είδα εκεί το σχόλιό σου Μαίρη.

Niatta είπε...

Αυτή μπήκε πριν λίγο και έσβησε μόνο το πλεκτό φουλάρι που είχες αναρτήσει πρόσφατα - Wall Photos
409 photos

Μαiρη είπε...

Aννίτα ναι, το είδα, ωστόσο δεν γνωρίζω αν το έσβησε η ίδια ή οι υπεύθυνοι του facebook.

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Δεν ξέρω πια τι να πω. Θα σου πρότεινα να ηρεμήσεις και από εδώ και πέρα 1ον να απενεργοποιήσεις το δεξί κλικ πάνω στις φωτογραφίες σου και 2ον να βάζεις σε όλες λεζάντες με το όνομά σου.

Pyroessa Handmade είπε...

Κορίτσι καλησπέρα και καλώς σε βρήκα. Μόλις ενημερώθηκα από το φβ και λυπάμαι πολύ. Λοιπόν κλείδωσε αρχικά τη σελίδα σου, απενεργοποιώντας το δεξί κλίκ (έχω λινκ αν θέλεις να σου στείλω είναι πολύ εύκολο). Σε δεύτερη φάση σου στέλνω λινκ http://myfreecopyright.com/ όπου μπορείς κατά κάποιο τρόπο να προστατέψεις τις φωτό σου, ρίξε μια μάτια. Τέλος θα συνιστούσα σε κάθε φωτό που ανεβάζεις να βάζεις πάνω στη φωτο το όνομά σου. Εγώ το κάνω αυτό με το photoscape.
Ότι χρειάζεσαι στη διάθεσή σου
Φιλιά

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

Μαίρη, είσαι τυχερή μέσα στην ατυχία σου!
Μακάρι να εντοπίζαμε και όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες αυτούς που μας έκλεψαν τη ζωή μας και έχουν το θράσος να μας ζητάνε τώρα και να νομιμοποιήσουμε την κλοπή με τη ψήφο μας!

Βαλάντη είπε...

Γλυκιά μου Μαίρη καλησπέρα!!! ποιος έχασε την ηθική για να την βρούνε κάποιοι άλλοι;;;;

Λενα είπε...

Ειδα κ εγω ολο αυτο που γινεται κ ειναι απαραδεκτο.. κ σιγουρα σας εχει εξοργισει κοριτσια ..οτι θελετε παντως κ μπορουμε να κανουμε ολες μαζι στην διαθεση σας..αναφορα της σελιδας του προφιλ ή οτιδηποτε αλλο

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ. ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ Η ΚΥΡΙΑ Ε; ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!
ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ......
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

Δημιουργία είπε...

Καλο μηνα να εχεις Μαιρη, ομορφο και δημιουργικο χωρις προβληματα.

jenny είπε...

Καλά είναι δυνατόν?!?! όλοι μας κατά καιρούς θαυμάζουμε δουλειές άλλων αλλά και να κρατήσουμε καμιά φωτογραφία το κάνουμε για να φτιάξουμε κάτι ΠΑΡΟΜΟΙΟ και πάντα αναφέρουμε πηγή...Δεν μπορώ να διανοηθώ πώς η λαχτάρα και η κούρασή μου μπορεί να γίνει το λαμογίστικο project κάποιου! Φαντάσου εγώ που έχω ξέφραγο το δικό μου μπλοκ τι γίνεται!!!!!!!!!!!!!! Εύχομαι να βρεις τη δικαίωσή σου γιατί είναι ανήθικο αυτό που γίνεται...αν χρειαστείς κάτι και μπορώ να βοηθήσω παρακαλώ μη διστάσεις...

Φιλία είπε...

Εδώ γίνεται χαμός κι' εγώ... χαμπάρι!
Όταν κάνεις δυο αναρτήσεις απανωτές, με την εμφάνιση της δεύτερης, σβήνει η πρώτη κι' εγώ δεν πρόλαβα να δω τη χθεσινή! Ελπίζω, Μαίρη μου να δικαιωθείς και να τιμωρηθεί η κλεψιά, αν και δεν έχω ιδέα πώς λειτουργούν όλα αυτά... Τεράστιο το θράσος της λεγάμενης!!!
Καλό μήνα και φιλάκια πολλά

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
Καλό μήνα.
Μη στεναχωριέσαι .Ελπίζω να δικαιωθείς.Εγώ έχω κάποια θεματάκια και μαζί και ένα θέμα του υπολογιστή, και σήμερα είδα την ανάρτηση σου.Πάντως αυτό με την κλεψιά το έχω δει πολλές φορές.
Φιλιά πολλά

ria είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΣ Κ ΕΜΕΝΑ!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ...ΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ...ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ..ΠΑΝΩ ΣΤΙς ΦΩΤΟ ΜΑΣ...ΘΕΛΩ Κ ΕΓΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΩς ΓΙΝΕΤΑΙ!!!! ΣΕ ΦΙΛΩ...!!!!!

Χαρά είπε...

Τι να πω.....Εαν μου τύχαινε κατι τετοιο, ειλικρινα, δεν ξέρω τι θα έκανα...Υπομονή και απενεργοποιήσε το δεξί κλικ!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails