Δευτέρα, 2 Απριλίου 2012

EΞΕΛΙΞΕΙΣ!


Μετά το σάλο που προκλήθηκε στο διαδίκτυο
αλλά και την τεράστια κινητοποίηση στο facebook
καθώς και τις συνεχείς αναφορές των φίλων
που μόλις κατάλαβαν το πρόβλημα έδρασαν άμεσα,
η σελίδα "Πλεκτά στολίδια"
διέγραψε από το άλμπουμ της όλες τις φωτογραφίες
που αυθαίρετα είχε αντιγράψει από διάφορα blogs.

Αλλά εδώ αρχίζει το ευτράπελο!
Αφού η ιδιοκτήτρια της σελίδας 
διέγραψε τις φωτογραφίες μας
ανήρτησε σύνδεσμο που αναφέρεται στις 
 κυρώσεις σε περίπτωση συκοφαντικής δυσφήμησης.
Δηλαδή εδώ ταιριάζει η παροιμία:
Και κερατάς και δαρμένος!

Θα ήθελα λοιπόν να πω στην ιδιοκτήτρια της σελίδας
πως οι φωτογραφίες οι δικές μας
που χωρίς την άδειά μας 
δημοσιεύσατε στη σελίδα σας,
εσείς που τώρα τις διαγράψατε
να ξέρετε πως δε διαγράφονται ποτέ!
Επίσης πρέπει να γνωρίζετε
πως όταν ανακαλύφθηκε όλη αυτή η ιστορία 
κρατήσαμε τα απαραίτητα στοιχεία που αποδεικνύουν 
των λόγων μας το αληθές!

Δίδαγμα από όλη αυτή την ιστορία;
Όταν έχουμε δίκιο, δεν υποχωρούμε ποτέ!!!

    

23 σχόλια:

peggy είπε...

εγω πάντως τις βλέπω ακόμα στο άλμπουμ της τις φωτο...καλά η γυναίκα είναι καμμένη δε πάει καλά γενικότερα έχει βάλει φωτο απο όλο το διαδίκτυο και φαίνεται ότι δεν είναι δικες τις φώτο..watermark απο δω και μπρος στις φωτο που ανεβάζουμε...

m .st. είπε...

Δεν εχουν διαγραφει. Απλα γραφει νομιζω οτι δεν ειναι δικα της ολα μονο αυτα που εχουν τιμη.

Μαiρη είπε...

Έχει διαγράψει τις δικές μου και της Πόπης. Της Ρίας και της fotolabida όχι......ξανά κοινοποιήσεις!!!!Δεν θα μείνει έτσι! Και έστω κι αν γράφει πως δεν είναι δικά της οφείλει να αναφέρει την πηγή! Και μην ισχυριστεί πως δεν την ξέρει, πολλές φορές κοινοποιήσαμε αυτές τις φωτογραφίες!

Nouli είπε...

Αγαπά ο Θεός τον κλέφτη, αγαπά όμως και το νοικοκύρη! Φίλες bloggers αποδείξατε ότι ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον και ότι εν τη ενώσει η ισχύς!
Ο πλούτος των παροιμιών μας μάς δείχνει ότι παρόμοια επεισόδια συνέβαιναν στο παρελθόν (έκλεβες τ' αυγά που γενούσε η κότα του γείτονα) και δυστυχώς μάλλον θα συμβαίνουν και στο μέλλον κλέβοντας τους κόπους και την αναγνώριση από τον e-γείτονα!
Ωστόσο ας μη μείνουμε με τα χέρια σταυρωμένα κι ας προσπαθήσουμε να αποτρέψουμε τους πονηρούς και να τους τιμωρήσουμε άν χρειάζεται...

mia είπε...

Μαρία...από χθες προσπαθούσα να την βρω και δεν την βρίσκω...δεν το βγάζει ...τι κάνω λάθος???
Είμαι περίεργη να την δω...
Καλά κάνεις ..και αγανακτείς...

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΚΑΛΑ...ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΠΑΥΕΣΤΕ....ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ!!!ΔΕΝ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΕΙ!!!

Όστρια είπε...

Χαίρομαι που το θέμα βρήκε τη σωστή λύση...Αυτό θα γίνει μάθημα σε πολλούς...Καλό βράδυ...

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Άντε να δούμε τι θα γίνει με την τρελή που μπλέξαμε!!!!! Επίθεση κατά μέτωπον!!!

Maria είπε...

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ !ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΩΡΙΣ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΜΠΕΣΑ!ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΑΛΙ!ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

misirloumisirlou είπε...

http://www.copyright.com.gr/index.php?page=aepi
για τσεκαρε εδω......ειμαι μεσα στις μπογιες και δεν μπορω να γραψω πολλα!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΟΧΙ ΠΟΤΕ! ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ;
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

misirloumisirlou είπε...

H Ζαμπια εχει σχετικο αρθρο πολυ κατατοπιστικο στην παρακατω σελιδα:
http://www.kitchenstori.es/p/copyright.html

Pepi είπε...

Τι να πω ! Ντροπή σε όποιον(α) το έκανε και μπράβο σε όλες σας που δείξατε τα ..δόντια σας! Και πολύ καλά κάνατε! Η πνευματική ιδιοκτησία είναι ανεκτίμητη ! Και πρέπει να την προστατεύουμε με οποιονδήποτε νόμιμο τρόπο! Εξάλλου, στο τέλος πάντα λάμπει η αλήθεια! Φιλιά !!

elena είπε...

Η όλη ιστορία ακούγεται απίστευτη, δεν εχω facebook και γι'αυτό δεν ειχα παρει χαμπάρι. Μπράβο πάντως που τη βάλατε στη θέση της!
Εχω διαγωνισμό στο σπιτάκι μου, έλα να παίξεις!

Φιλία είπε...

Μπράβο, φιλενάδες, απάνω της!!!! Δεν είναι δυνατόν, θα λάμψει η αλήθεια!!! Εγώ τώρα τι να πω, βρε κορίτσια, εμένα δε μου "κλέψανε" τίποτα, απλούστατα γιατί δεν έχω τίποτα για κλέψιμο!!!! Δεν είναι απογοήτευση κι' αυτό;;;;;;;
Φιλάκιαααααααα

Όστρια είπε...

Καλημέρα,Μαίρη...Στο blog μου σε περιμένει ένα βραβείο σταλμένο με αγάπη...

Γαληνη είπε...

Με αφορμή τα όσα έγιναν σε εσένα Μαίρη και σε εμένα, έγραψα πριν απο λίγο ένα άρθρο με τον τρόπο που μπορεί κάποιος να συγκεντρώνει με μια εφαρμογή τις φωτογραφίες που θέλει να βλέπει, να εμπνέεται κλπ, αλλά με ΝΟΜΙΜΟ ΤΡΟΠΟ και με αυτόματη παραπομπή στην πηγή της φωτογραφίας.... Είναι πολύ χρήσιμο, εγώ την έχω βάλει μέσα στην χωή μου την εφαρμογή αυτή και με βοηθά να οργανώνω ιδέες, τουτόριαλ, φωτογραφίες, άρθρα κλπ. Στην ουσία κρατάμε bookmark μαζί με φωτογραφία...
Δείτε το άρθρο εδώ
http://haligalicreations.blogspot.com/2012/04/pinterest.html

Μάριον είπε...

Κορίτσια, μπράβο σε όποια την βρήκε και σε όλους για την συμπαράσταση! Σήμερα έβγαλε όλο το άλμπουμ με τις κλεμμένες φώτο. Αυτό που έκανε και η συμπεριφορά της ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Αλλά, η ισχύς εν τη ενώση...

Zeta Mp είπε...

ΕΧΕΙ Κ ΘΡΑΣΣΟΣ... ΤΙ ΝΑ ΠΩ...! ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ Κ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ... ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ ΞΑΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΗΣ Η ΚΥΡΙΑ...ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ

peggy είπε...

επιτέλους ναι!!το έσβησε!!απα πα μας σύγχησε η κακούργα!!

Δάφνη Χρονοπούλου είπε...

Χαίρομαι που τα καταφέρατε κι ελπίζω να συνετιστεί.
Μα έχω μια απορία.Αφού ούτως ή άλλως στο Διαδίκτυο υπάρχει κλοπή-paste όταν π.χ. διαλέξει κάποιος εικόνα μας από το google γιατί δεν βάζετε το όνομά σας πάνω στη φωτογραφία; Δε λέω τύπου καναλιού πάνω σε όλη την οθόνη αλλά σαν υπογραφή ζωγράφου, σε μία (σημαντική) άκρη. Τότε όποιος κοινοποιεί θα σας κάνει διαφήμιση.
Το κάνω εγώ στα δικά μου, γι' αυτό ρωτάω.
Όχι;

Δάφνη Χρονοπούλου είπε...

Υ.Γ. Διαβάζω της Γαλήνης τώρα κι ίσως μού λύσει την απορία

ria είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΧΤΑ!!! ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ...ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΒΑΛΕΙ!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails