Σάββατο, 7 Απριλίου 2012

Η KOKKINOΣΚΟΥΦΙΤΣΑ


Ένα από τα αγαπημένα μου παραμύθια
όταν ήμουν μικρή,
ήταν η Κοκκινοσκουφίτσα.


Μου άρεσε πολύ να μου το αφηγούνται,
όχι βέβαια για την Κοκκινοσκουφίτσα,
 εκείνη δεν την συμπαθούσα καθόλου!


Η μεγάλη μου αδυναμία ήταν,
Ο Μεγάλος Κακός Λύκος!


Ας έλεγε το παραμύθι 
πως πλησίασε την Κοκκινοσκουφίτσα
με σκοπό να την φάει...
(τι αφελής κι εκείνη... 
μάλλον γι' αυτό δεν την συμπαθούσα)


ας καταβρόχθισε και τη γιαγιά,
(μα...στη μέση του δάσους έμενε,
μια πόρτα δεν έλεγε να κλειδώσει!)  


 Μη σας πω και τι απέχθεια ένοιωθα 
για τον κυνηγό!
Αυτόν κι αν τον αντιπαθούσα!


Σε μια κρίση λοιπόν παλιμπαιδισμού,
έπλεξα τους τρεις ήρωες 
του παραμυθιού των αδελφών Γκριν.


Εσάς;
Ποιο ήταν το αγαπημένο σας παραμύθι;

35 σχόλια:

αχτίδα είπε...

Το κοριτσάκι με τα σπίρτα..έριχνα μαύρο δάκρυ! Καληνύχτα γλυκιά μου!

Rena Christodoulou είπε...

ΤΙ ΩΡΑΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕΣ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!
ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

Νίκη είπε...

Υπεροχα!!!
Μαιρη μου είναι πανέμορφα,τα έκανες τέλεια!
Τα δικα μου παιδικά παραμύθια από το στόμα της γιαγιάς μου ήταν,πιστεύω, αυτά που είχε ακούσει κι αυτη ή καποια που σκάρωνε εκεινη την ώρα.
Το αγαπημένο μου:" Η κυρα-Καλή ,η κυρά-Κακή κι οι δωδεκα μήνες"
Καλό βραδυ!

maya:) είπε...

πωπω τα έκανες φανταστικά!!!!!!!!εγώ τη συμπαθούσα την κοκκινοσκουφίτσα μάλλον ήμουν αφελές παιδάκι χαχαχα!!!!!!!όποτε θέλεις πέρνα απο το σπιτάκι μου σε περιμένει ένα βραβείο!!!!!!!!!

Onirokosmos είπε...

Είναι πολύ όμορφοι οι μικροί σου ήρωες!! Για ν΄ ακριβολογώ είναι...ΤΕΛΕΙΟΙ!! Κι εγώ, ανέκαθεν, είχα αδυναμία στον κακό Λύκο, στο παραμυθάκι της Κοκκινοσκουφίτσας. Απο τα αγαπημένα μου, το Μαγικό λυχνάρι του Αλλαντίν. Καλό Σ/Κ να έχεις!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πα΄ρα πολύ όμορφοι και οι τρεις με μια μικρή αδυναμία στη γιαγιούλα.

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

εγω ειχα πολλα αγαπημενα παραμυθια αλλα αυτο που με συγκινουσε περισσοτερο ηταν το κοριτσακι με τα σπιρτα!

* και εγω προτιμουσα το κακο το λύκο! ηταν πιο αστειος γι αυτο!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΣΚΙΖΕΙ!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΗΤΑΝ Ο ΕΓΩΙΣΤΗΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ.

fotolabida1 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ Σ/Κ!!!!
ΦΙΛΙΑ!!

mia είπε...

Η Χιονάτη με το γοβάκι...καλημέρα Μαρία μου...ωραία τα πλεκτά σου!!!!!

peggy είπε...

βρε Μαίρη μου...τι έφταξες πάλι...είναι τέλειοι και οι τρείς...το έκανες με πατρόν ή ελεύθερα?

peggy είπε...

μου άρεσαν πολύ οι ιστορίες οταν ήμουν μικρή αλλά τα 7 κατσικάκια ήταν το το αγαπημένο μου!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Πολύ ωραίοι οι παραμυθένιοι ήρωες σου! Και εγώ με τον λύκο είμαι και μάλιστα διάβασα σε ένα άλλο παραμύθι, πως ο λύκος κατέφυγε στα δικαστήρια για να αποκαταστήσει το όνομα του, γιατί αφ' ενός δεν μπορούσε να κυκλοφορήσει στην κοινωνία με τη ρετσινιά του κακού και αφ' ετέρου τα λυκάκια του ντρέπονταν για τον πατέρα τους και δεν ήθελαν να πάνε σχολείο, γιατί τα άλλα ζωάκια τα κορόιδευαν...

SPYRIDOULA είπε...

Πολύ όμορφοι οι ήρωες σου!!Κι εγώ συμπαθούσα το λύκο και τον λυπόμουν στο παραμύθι.Χάρηκα όταν διάβασα κάπου πως σε μια παλιά ιστορία της κοκκινοσκουφίτσας το παραμύθι τελειώνει εκεί που ο λύκος τρώει την κοκκινοσκουφίτσα.Το δικό μου αγαπημένο ήταν οι 12 μήνες!

Όστρια είπε...

Υπέροχες οι κουκλίτσες σου...Τέλειες...Το αγαπημένο μου παραμύθι ήταν ο λύκος και τα εφτά κατσικάκια και ήμουν ανεπιφύλακτα με το μέρος των θυμάτων...Καλημέρα,Μαίρη...

Mila είπε...

Εξαιρετική πλεκτά παραμύθι! Καλή ήρωες! Ήμουν ένα παιδί που παίζει το ρόλο της η Κοκκινοσκουφίτσα στο παιχνίδι. Ένα αγαπημένο παραμύθι, η Βασίλισσα του Χιονιού!))

Magia da Inês είπε...

Seu trabalho... sempre lindo!

Tudo muito bonito, artístico e de bom gosto.

°º♫♫
Páscoa é renascer.
Feliz recomeçar!
Feliz Páscoa!

。°º..(
。°º.(,)
。°º|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
。°º|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
。°º|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
。˛º°%¤ª“˜¨¨
°°º❊#ª“˜¨

Pepi είπε...

Τι όμορφιές είναι τούτες!!!! Μαίρη, κέντησες πάλι!!

anna είπε...

Ο κυνηγός που είναι;Συγχαρητήρια όχι μόνο για τα πλεχτά κουκλάκια αλλά και για όλο το υπέθριο σκηνικό!!!Καλό Σαββατοκύριακο.

Nena είπε...

ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ????? ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ...ΦΙΛΑΚΙΑ

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ!!!!!!!!!!!!ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΛΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΑΛΛΑ Η ΧΙΟΝΑΤΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ!!!!!!!ΚΑΛΟ ΣΚ

Verba_ είπε...

Замечательная сказка из моего детства! Очень симпатичные герои! Я тоже очень люблю сказки!

Αναστασία είπε...

Τι όμορφα κουκλάκια και τα τρία!
Ένα από τα αγαπημένα μου παραμύθια...

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη
Είναι τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!Εγώ από παραμύθια λάτρευα την σαχτοπούτα
Φιλιά πολλά

marileni είπε...

ΟΜΟΡΦΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΣΟΥ...ΛΕΠΤΟΔΟΥΛΕΜΕΝΟΙ...ΤΕΛΕΙΟΙ!!!

Φιλία είπε...

Μα να σου πω..... δίκιο έχεις, αφού όλοι πήγαιναν γυρεύοντας, τι να κάνει κι' ο κακός!!!! Αμέ η μαμά.... μεγάλη αφέλα!!! Μόνο του το κοριτσάκι στο δάσος!!! Χα χα...
Τα κουκλιά σου είναι χάρμα!
Φιλάκια

Άννα είπε...

Πανέμορφα τα κουκλάκια και το σκηνικό!!!

Δημιουργία είπε...

Η αληθεια ειναι οτι η Κοκκινοσκουφιτσα πηγαινε γυρευοντας.Καλη Μεγαλοβδομαδα να εχεις.

Nάσια είπε...

ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!!!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΗΤΑΝ Η ΧΙΟΝΑΤΗ.
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!

Χρυσούλα είπε...

Πολύ όμορφοι και οι τρείς ήρωες σου!
Μπράβο σου Μαίρη!Τ`αγαπημένο μου παραμύθι, ο λύκος και τα εφτά κατσικάκια...Να περνάς όμορφα!Καλό Πάσχα!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

Sophie είπε...

Mαράκι μου υπέροχοι οι πλεκτοί σου ήρωες!!Το δικό μου αγαπημένο παραμύθι είναι η Σταχτοπούτα!!!Το έχω δει σε κινούμενα σχέδια αμέτρητες φορές χα χα χα!!!
Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη!!!Φιλάκια!!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Είναι εκπληκτικές οι κούκλες σου!! Κι εγώ με πάντως με το λύκο ήμουνα ;)

giasmin είπε...

ΕΙΘΕ Η ΘΥΣΙΑ, Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΑΛΗΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤHN ΚΑΡΔΙA ΣOY ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣOY.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails