Σάββατο, 9 Ιουνίου 2012

GARDEN PATH SHAWL


Garden path shawl.


Έτσι ονόμασε η σχεδιάστρια
αυτή την εσάρπα. 


Με κάποια από τα μέλη
της ομάδας  Hellas
του Ravelry


αποφασίσαμε να την πλέξουμε 
όλες μαζί.


Χρησιμοποίησα το νήμα Βaby Alpaca Superfine
της εταιρείας Ιce yarns,


ενώ το βελονάκι μου ήταν 2,5mm. 

   
Για την ολοκλήρωση της
 χρειάστηκα 1475 μέτρα νήματος
και περίπου 20 ώρες δουλειάς.


 Εδώ μπορείτε
 να δείτε την εσάρπα της Μαρίας,
  της Άννας...
και της Μαρίνας

Εύχομαι η Κυριακή σας να είναι όμορφη και χαρούμενη!


Κλείνω την ανάρτησή μου με τη φωτογραφία 
μιας χελωνίτσας που πρωί-πρωί,
βγήκε να βολταρίσει!


   

28 σχόλια:

χρυσάνθη είπε...

Πολύ καλή και καθαρή δουλειά!!!Υπέροχο αποτέλεσμα!!!Το νήμα που χρησιμοποίησες το λατρεύω!!!είδα και την δουλειά των άλλων κοριτσιών!!Αξιέπαινη και η πρώτη προσπάθεια της Αννας!!Καλό ΣΚ

Verba_ είπε...

Шикарная шаль! Очень красиво!

Mila είπε...

Μεγάλη σάλι! Καλή τύχη και λούπες του φωτός!

Βαλάντη είπε...

Iperoxi!!!! ti ligotero tha borousane na kanoun ta xerakia sou!!!!!!!!!!!!!!!!1

mia είπε...

Mαρία μου γεια στα χερια σου...πολύ όμορφη...
Το νήμα που χρησιμοποίησες είναι φαντάζομαι λεπτό...πες μου βγαίνει και σε χρώματα??

Μαiρη είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ!!!

@Μia Ναι, είναι πολύ λεπτό και έχει ένα πολύ απαλό ροζ χρώμα. Απ' ό,τι είδα όταν το παρήγγειλα, είχε και σε ένα αχνό μωβ κι αυτό πολύ ωραίο! Επίσης συμφέρει διότι κάθε κουβάρι έχει 400 μέτρα.

Φιλία είπε...

Ωραία δουλειά, Μαίρη μου και πολύ όμορφο το σχέδιο.... μπράβο!
Το "γκρουπάκι" καλά πάει... και οι άλλες σ' ακολουθούν από κοντά!!!
Φιλιά

Άννα είπε...

Αψογο Μαίρη!!! Άψογο!!!!!!!!!!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Μαίρη μου είσαι αξιέπαινη. Είκοσι ώρες δουλειά! Το αποτέλεσμα σε δικαίωσε.
Καλό Σαββατοκύριακο!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ζηλεμένη δουλειά!
Χαρά στα χέρια που την φτιάξανε!!!!

peli είπε...

πολύ όμορφο!!!!και η χελωνίτσα σκέτη γλύκα!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ,
ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

Όστρια είπε...

Πανέμορφο...Χαρά στην υπομονή σου,Μαίρη μου...Βέβαια σε αποζημιώνει το αποτέλεσμα...Καλημέρα...πολλά φιλιά...

Marina είπε...

Μπράβο σε ολες σας!!! Τις ζηλεύω τις εσάρπες αλλά όλο κάτι άλλο μου κολάει να φτιάξω και δεν έχω αξιωθεί ποτέ!!! Που θα πάει όμως....

SPYRIDOULA είπε...

Καταπληκτική η εσάρπα σου!Πολύ καλή δουλεια!

Χρυσούλα είπε...

Πολύ καλή δουλειά!!!...Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!!...Μπράβο σου Μαίρη!

Χρυσούλα Μαυροπούλου είπε...

wow!!!Τι καταπληκτικό αποτέλεσμα!!!Είναι πανέμορφη η σάρπα σου-)μπράβο σε σένα και στα κορίτσια!!!!
φιλιά και καλο βράδυ-))

Χρυσούλα Μαυροπούλου είπε...

ουπς.ξέχασα να γράψω...αγαπάω χελώνες.Τι καλή που είναι αυτή.Μερικές φορές σταματάω την οδήγηση και τις μαζεύω στην άκρη..χιχι

Maria Amélia είπε...

Olá!
Maravilhosooooooooo!!!!
Boa semana!
Bjs

rena είπε...

Ωραία εσάρπα,μπράβο!!!
Η χελωνίτσα μια γλύκα!!!

Niatta είπε...

Σας παρακολούθησα από την αρχή στο Raverly και (...συγγνώμη στα άλλα κορίτσια) θεωρώ ότι έγινε η πιό όμορφη εσάρπα που είδα σ' αυτό το σχέδιο. Φυσικά δεν περίμενα κάτι λιγότερο από τα δικά σου χέρια και χαίρομαι που επιβεβαιώθηκα για άλλη μια φορά.
Άντε, πάμε για άλλα...

elena είπε...

Πολύ όμορφη εσάρπα!!! Εαν πιάνουν τα χέρια σου κάνεις απίστευτα πράγματα!!!

Magia da Inês είπε...

°`♥✿✿⊱╮
♡¸¸.•
Realmente lindo e feminino!!!
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil
¸.•°`❤✿⊱╮

Nάσια είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!!ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΠΩ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΠΟΛΥ!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

thomi είπε...

ειναι πανεμορφο και φαινεται οτι εχει γινει με αγαπη και μερακι..ο θεος να σας ευλογει και να συνεχιζετε να δημιουργειτε.μαιρη μου πολλα φιλακια

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
Είναι πολύ πολύ όμορφη χαράς το κουραγιο σου,σας,Σας θαυμάζω
Φιλιά πολλά

Katrina είπε...

Πολυ καλη δουλεια!!!!Μπραβο σας!!!!

fotolabida1 είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΚΗ Η ΕΣΑΡΠΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!!
ΦΙΛΙΑ!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails