Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟ RAVELRY


Ταυτόχρονα με την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων,


ξεκινά και η διεθνής κοινότητα πλεκτού Ravelry,


τους δικούς της αγώνες πλεξίματος.


Πάνω από 10.000 μέλη αυτής της κοινότητας



από όλο το κόσμο παίρνουν μέρος σ'αυτούς τους αγώνες.


Προσπαθούν να νικήσουν μόνο τον εαυτό τους και το χρόνο,
"κότινος" η ικανοποίηση πως πήραν μέρος,
άσχετα αν φτάσουν στο τέρμα...



Συμμετέχω κι εγώ σ'αυτή τη γιορτή,
σε δυο "αγωνίσματα".

Το πρώτο ανήκει στην κατηγορία eventwips
και είναι μια κουβέρτα που ενώ η περισσότερη δουλειά 
έχει τελειώσει, δεν αποφάσιζα να την ολοκληρώσω.
Αποτελείται από διαφορετικά κομμάτια


που ενώνονται μεταξύ τους.


 Το δεύτερο αγώνισμα ανήκει στην κατηγορία eventsweater


και είναι το πλέξιμο αυτής της μπλούζας.

Εύχομαι από καρδιάς,
καλή επιτυχία σε όλα τα μέλη
όλων των ομάδων
όλου του κόσμου!!! 



6 σχόλια:

fotolabida1 είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!!ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΚΟΥΒΕΡΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Καλή επιτυχία!!!!!!
Εσύ θα τους καταπλήξεις με τα έργα σου!!!!!!!!!!!!
Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

Μαντρίνα είπε...

Καλή επιτυχία Μαίρη!!!
Πανέμορφα πλεκτά!!

maya:) είπε...

καλή επιτυχία ταλαντούχα κουκλίτσα μου!!!!και καλό μήνα!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!

Magia da Inês είπε...

¸.•♫°`♡彡
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil.

¸.•♫°`♡彡✿⊱╮

Ελένη Φλογερά είπε...

Μαίρη μου καταπληκτικά και τα δύο κομμάτια. Η μπλούζα βέβαια μου άρεσε περισσότερο τόσο στο σχέδιο όσο και στο χρώμα. Καλή επιτυχία!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails