Παρασκευή, 17 Αυγούστου 2012

AΚΟΜH ΕΝΑ...


   Ακόμη ένα μετάλλιο,
για τη συμμετοχή μου στους αγώνες...


Δόθηκε για την ολοκλήρωση αυτής της κουβέρτας,
την οποία είχα ξεκινήσει να πλέκω 
από τον Αύγουστο του 2011.


Η σχεδιάστρια της κουβέρτας,
έδινε το σχέδιο μόνον ενός κομματιού κάθε μήνα...

 
  
ούτως ώστε, η κουβέρτα να ολοκληρωθεί
τον Ιούλιο του 2012.

 

Τους πρώτους οχτώ μήνες
ήμουν συνεπέστατη,



μάλιστα σε κάποια από αυτά
έπλεκα δυο φορές το ίδιο κομμάτι,


γιατί ήθελα να καλύπτει άνετα ένα μονό κρεββάτι...
Όταν όμως δόθηκε το κομμάτι του Απριλίου,
μ' έπιασε τέτοια βαρεμάρα,  


που πέρασε ο μήνας κι εγώ δεν είχα βάλει ούτε πόντο!
Δόθηκε και το σχέδιο του Μα'ί'ου,
ήρθε και αυτό του Ιουνίου,
και έως ότου συνειδητοποιήσω 
πως η κατάσταση βγαίνει εκτός ελέγχου,
καταφθάνει και το σχέδιο του Ιουλίου!


Τώρα; 
Πως να μαζέψω τα αμάζευτα;
Απελπισία μ' έπιανε 
όταν κοιτούσα
τα ήδη πλεγμένα κομμάτια 
αλλά κουβέρτα ολοκληρωμένη δεν έβλεπα!


Ούτε όμως και αποφάσιζα να ξεκινήσω 
να πλέκω τα κομμάτια που μου έλειπαν...


Και σίγουρα δε θα αποφάσιζα να την ξαναπιάσω,
αν δεν παρουσιάζονταν αυτοί οι αγώνες...
ήταν η ευκαιρία να ολοκληρωθεί!
Πίεσα λοιπόν τον εαυτό μου
και αυτό είναι το αποτέλεσμα!
Μια διαφορετική κουβέρτα 
από αυτή που συνηθίζουμε στην Ελλάδα
μα που τελικά,
μου αρέσει πολύ!

Σημ. Είναι πλεγμένη με νήμα Sportivo Πεταλούδα
και βελόνες Νο 5,5.  

15 σχόλια:

giasmin είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ,ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!!!!
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΚΟΥΒΕΡΤΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ ΜΕ ΒΕΛΟΝΕΣ,ΕΧΩ ΠΛΕΞΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΜΕ ΒΕΛΟΝΑΚΙ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!
ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ , ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ Η ΚΟΥΒΕΡΤΑ ΣΟΥ!!!
ΜΕ ΤΗ ΝΗΜΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ;
ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

Verba_ είπε...

ООООО!!!!! Шикарный ковер!!! Потрясающая работа! Даже на фото видно, какой он теплый и уютный! Браво!

thomi είπε...

μαιρη μου καλοψυχο μου πλασμα καταρχνη συγχαρητηρια για το βραβειο σου και για τον κοπο σου και φυσικα Χρονια πολλα και καλα και ευλογημενα για την γιορτη σου..η παναγια μαζι σου!

Mila είπε...

Мои аплодисменты! Такая потрясающая, кропотливая работа! Но результат того стоит! Шикарный плед! Браво!
Χειροκροτήματα μου! Το έργο αυτό καταπληκτική και επισταμένης εργασίας! Αλλά το αποτέλεσμα είναι αξίζει! Ωστόσο καρό! Συγχαρητήρια!

Magia da Inês είπε...

♡¸.°.¸♫♫♪

Belos trabalhos!
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil
♡彡♫♪°.¸.•°`

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πολλά μπράβο και για τα δύο βραβεία σου. Η κουβέρτα είναι πραγματικά καταπληκτική.

Ελένη Φλογερά είπε...

Πολύ καλή ιδέα να αποτελείται η κουβέρτα από διαφορετικής πλέξης κομμάτια. Έτσι γίνεται ασυνήθιστη...
Φιλάκια!

Χρυσούλα Μαυροπούλου είπε...

Μαίρη μου,Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου.Εύχομαι τα καλύτερα για σένα-)))
Εύγε για το βραβείο σου-)))
Η κουβέρτα είναι φανταστική,δεν έχω ξαναδεί τόσο όμορφο κομμάτι!!!!Μπράβο!!!!!!!!!!
πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ-)))))

Χρυσούλα είπε...

Πρώτα-πρώτα Μαίρη μου, Χρόνια Πολλά! Η κουβέρτα σου είναι υπέροχη! Συγχαρητήρια για το βραβείο!
Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

Niatta είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο και την πολύ όμορφη και πρωτότυπη κουβέρτα.
Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου, έστω και καθυστερημένα.
Φιλιά!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

φανταστική κουβέρτα!!! διαφορετική και φινετσάτη!!!!

συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!!!

Άννα είπε...

Και είναι πανέμορφη! Μπράβο σου!

Murchonok είπε...

Прелестное одеяло! Очень нежное и красивое!
Υπέροχη κουβέρτα! Πολύ λεπτή και όμορφη!

andrik είπε...

poli wraio blog...kalws se vrika!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails