Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2012

SHABBY CHIC!


Kάποτε, ένα τραπέζι...
αφημένο σε μια αποθήκη,
ευχόταν, η κάτοχός του, να μην ξεχάσει
όσα της πρόσφερε τόσα χρόνια... 
Πόσες και πόσες δημιουργίες, 
διαβάσματα και ζωγραφιές των παιδιών, κουβέντες,
χαρές και λύπες είχε δει...


Και μια μέρα, 
η ευχή του εισακούστηκε!
  

Μετά από χρόνια, βγήκε στο φως του ήλιου,
τρίφτηκε, βάφτηκε, λουστραρίστηκε


...έβαλε και στολίδια για περίσσια ομορφιά!!!



Και τώρα πια, λάμπει από τη χαρά του!!!


Σημ. Η μεταμόρφωση του τραπεζιού
θα ήταν αδύνατη δίχως τις οδηγίες της Χρυσάνθης.
Χρυσάνθη, σ' ευχαριστώ! 

15 σχόλια:

Ρένα είπε...

Εξαιρετικό Μαιρούλα μου!!!!!Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το στύλ!!!!!Φιλάκια!!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!
ΤΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΣ ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

Verba_ είπε...

Очень стильная штучка получилась!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
Σου έγινε πολύ όμορφο!!!!
Πολλά φιλάκια

Όστρια είπε...

Η χρήση παλιών αντικειμένων μετά από αναπαλαίωση είναι-πιστεύω-ζητούμενο...Προσωπικά τα προτιμώ από τις καινούργιες δημιουργίες...Μου άρεσε το έργο σου,Μαίρη μου...Καλό καλοκαίρι..

marileni είπε...

Καλά είναι τέλειο!!!Μπράβο σου για τη...μεταμόρφωση!!!

para-kelsoscooks είπε...

Σίγουρα έγινε καλύτερο τώρα που το ....μεταμόρφωσες.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Υπέροχο!!!!!! Γειά στα χέρια μου Μαίρη μου!!!!!!!!!

Βαλάντη είπε...

Μαίρη μου υπέροχη δουλειά!!! όπως και κάθε τι άλλο που φτιάχνεις!!!!!!

αχτίδα είπε...

Πολύ όμορφη δουλειά..αν ήμασταν κοντά θα σου το ζωγράφιζα..το έχω κάνει άπειρες φορές.

Nena είπε...

ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΓΙΝΕ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

Dear little diary είπε...

Έχω και εγώ ένα τραπέζι που θέλω να μεταμορφώσω.. Αλλά όλο το αφήνω για αργότερα γιατί φοβάμαι μήπως το παραμορφώσω...
Εσυ το έκανες πολύ ωραίο!!

fotolabida1 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΕΓΙΝΕ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

Marie-Anne είπε...

Υπέροχο έγινε!!! Γειά στα χέρια σου! Θα το έχετε έτσι για πολλά χρόνια ακόμα !

Marina NOSTROMO είπε...

WOW! Excellent! Very nice!
Welcome to my blog!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails