Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΑ ΛΑΦΥΡΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΚΙ ΕΝΑ ΦΟΡΕΜΑ!


Αυτά είναι τα λάφυρα των διακοπών μου!
Δυο τσάντες γεμάτες χαρούπια!!!


Πολύτιμοι καρποί
που όμως θυσιάστηκαν στο βωμό της εξέλιξης
και της "προόδου".
  

Καρποί, που κατά τη διάρκεια της κατοχής,
έσωσαν χιλιάδες ανθρώπινες ζωές
από την πείνα χάρις στην υψηλή θρεπτική τους αξία.  


Σεβόμενη τις γνώσεις 
μα και τις συνήθειες των προγόνων μας
και θέλοντας να εντάξω το χαρούπι στη διατροφή μας,
 έφτιαξα σιρόπι χαρουπιού ή αλλιώς χαρουπόμελο.


Είναι πολύ απλό στην παρασκευή του
και τον τρόπο τον βρήκα εδώ.

Κι όσο εγώ έφτιαχνα το σιρόπι χαρουπιού,
η Κατερίνα έφτιαξε αυτό το φόρεμα.


Φούξια σατέν ύφασμα
και πλούσιο βολάν που με τη διαγώνια γραμμή του,
σπάζει τη μονοτονία του ίσιου κεντρικού κομματιού. 

Εύχομαι να έχετε ένα όμορφο βράδυ και τα όνειρα σας 
γλυκά κι ανάλαφρα να είναι!

19 σχόλια:

Sophie είπε...

Μαίρη μου δεν έχω δοκιμάσει ποτέ χαρουπόμελο και είμαι πολύ περίεργη τι γεύση έχει!!Όσο για το φόρεμα καταπληκτικό!!Μου αρέσει που ο ένας ώμος είναι έξω!!Φιλάκια!!

Pepi είπε...

Γειά στα χέρια σου, Μαίρη! Πάντα έτσι χρυσοχέρα να'σαι!

Mila είπε...

OOo, Maria! Sppaibo! μας εκπλήσσει η μαρμελάδα χαρούπι! Οι σπόροι του δέντρου χαρούπι υπηρέτησε ως μέτρο της μάζας, και αναφέρονται ως CT, γνωρίζω. Όμως, ενώ εκείνη του τον λοβό μπορεί να είναι νόστιμα και υγιή μαρμελάδα, μάθετε πρώτα! Εδώ σε μια άλλη και προσπαθήστε....)))) Φόρεμα εκπληκτικά όμορφο! χρώμα είναι πανέμορφη!
ооо, Мария, спасибо! Удивила вареньем из рожкового дерева! О том, что семена рожкового дерева служили мерой массы, и называются карат, я немного знаю. Но, а том что из стручков может быть вкусное и полезное варенье, узнаю впервые!
Вот бы еще и попробовать....))))
Платье удивительно красивое! цвет шикарный!

daphnofila είπε...

Δεν έχω δοκιμάσει χαρουπόμελο.Ίσως τύχει κάποια στιγμή να δοκιμάσω.Καλοφόρετο το φόρεμα,είναι πολύ θηλυκό.Καλή σου ημέρα.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Μαίρη μου καλημέρα!!!!!!
Το φόρεμα απίθανο!!!!!Μπράβο στο Κατερινάκι σου!!!!!!
Χαρουπόμελο ε;
Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

Marina είπε...

Το έχω ακούσει το χαρουπόμελο από τις μέρες της κατοχής, αλλά μέχρι εκεί! Τι γεύση έχει; Γράψε τις εντυπωσεις σου...
Το φόρεμα καταπληκτικό! Είναι βέβαια και το μοντέλο που το φοράει όμορφο και το αναδεικνύει!!! Γεια στα χεράκια σας!!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
χρυσοχέρα τελικά είσαι.Το χαρούπι το γνωρίζω, αλλά μόνον ως εκεί.Εσύ το προχώρησες.Όσο για το φόρεμα καταπληκτικό.
Φιλιά

Χρυσούλα είπε...

Μαίρη μου χάρηκα που διάβασα για τα χαρούπια....το ψάχνω πολύ με τη διατροφή....εγώ χρησιμοποιώ πολύ τη χαρουπόσκονη...μέσα στο γάλα...στα κουλουράκια ή στο κέικ...όταν τα παιδιά μου ήταν πιο μικρά έπαιρνα από το ξηροκαρπάδικο σπασμένα χαρούπια και τους τάδινα....όταν ρωτούσε η παρέα τους τι ήτανε....λέγανε...εξωτικοί ξηροί καρποί....
Το φόρεμα απίθανο!...πολύ ωραία εφαρμογή...
Καλό απόγευμα!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Πώς φτιάχνεται το χαρουπόμελο;
Μπορώ να βρω σε κατάστημα στην αγορά.

Για το φόρεμα τι να πω;
Εχει την ...τσαχπινιά του! Το μοντέλο το αναδεικνύει.. και φαίνεται η αρχοντιά του!

Να είσαστε καλά!!!!

Φιλία είπε...

Θα ήθελα να δοκιμάσω χαρουπόμελο, δεν έχω ιδέα τι γεύση έχει....
Το φόρεμα φανταστικό.... και τι ωραίο χρώμα!!!! Γεια στα χεράκια σας...
Φιλιά

Όστρια είπε...

Τι μου θύμησες,Μαίρη μου...Τη χαρουπιά σε έναν δρόμο του χωριού μου στη Κρήτη από όπου έκοβα καθημερινά και έτρωγα...Εγώ μαζί με τα γαιδουράκια που έδεναν από κάτω για τον ίδιο λόγο...Καιρό έχω να φάω χαρούπι...Τότε μου άρεσαν πολύ...Σε φιλά...

Σοφία είπε...

μπράβο σας κορίτσια !

Valadi Lakoutsi είπε...

Καλησπέρα Μαίρη μου εύχομαι να είσαι καλά!!!!! Για τα χαρούπια το έχω ακούσει ότι είναι πολύ υγιεινά!!! Το δε φόρεμα μου άρεσε πάρα πολύ, ναι κόκκινο της φωτιάς και της αγάπης!!!!! Αλλά η κουρτίνα σου η κοφτή μου έκλεψε την καρδιά!! τι κοφτό κέντημα είναι αυτό τι δαντέλα όμορφη!! σε φιλώ!!!!

Δημιουργία είπε...

Καλοφαγωτο Μαιρη μου.Μεγεια και το φουστανι της Κατερινας, πολυ ομορφο,γεια στα χερια της.

andrik είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ BLOG !!! ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!

Magia da Inês είπε...

º°♫♪º°
Boa semana, amiga!
Beijinhos.
Brasil
♫♪♪¸.•°`❤彡

chrisoula mavropoulou είπε...

δεν έχω φάει αυτό το γλυκό,όμος φαίνεται από την περιγραφή σου νόστιμο-))
και το φορεματάκι λέει πολλά-))
μπράβο και στις 2 σας
πολλά φιλάκια

ο παρατηρητης είπε...

σε περιμενω στο σπιτακι μου να τα λεμε και απο εκει

Miss Marple είπε...

ΠΟλύ εντυπωσιακό το φόρεμα!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails