Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΛΕΚΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΤΟΜΟΥ "ΕΛΠΙΔΑ"


Τα μέλη των ελληνικών ομάδων του Ravelry
 συμμεριζόμενα την αγωνία των γονιών
μα και των εργαζομένων 


στη Μονάδα Αυτιστικού Ατόμου "Ελπίδα"
και θέλοντας να συμβάλλουν και να συμπαρασταθούν
 στον αγώνα τους,


αποφάσισαν να προσφέρουν μια δημιουργία τους
για το παζάρι που θα γίνει λίγο πριν τα Χριστούγεννα.


Εύχομαι,
η κουβερτούλα που έπλεξα,


να προσφέρει μια μικρή ανακούφιση στην "Ελπίδα"
και να βεβαιώσω πως φτιάχτηκε με όλη μου την αγάπη
 και τo σεβασμό 
στο δύσκολο δρόμο που τους έλαχε να ανεβαίνουν. 

18 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Πολύς όμορφη η κουβερτουλα που έπλεξες Μαίρη, αλλά και σκοπός για τον οποίο την έδωσες ακόμα ωραιότερος.

Mila είπε...

Έναν ευγενή στόχο! Μεγάλη ανοικτή, φωτεινό χρώμα! Κάποιος θα έχει τη χαρά να λάβετε αυτό το δώρο!

fotolabida maria είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ...ΑΓΑΠΗΣ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΣΕΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΛΑ!!!!ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

Νίκη είπε...

Είναι οι πραγματικοι ήρωες αυτοί οι άνθρωποι! Η χειρονομία σας τους δίνει κουράγιο και μακάρι κι ο Θεός να τους δίνει δυναμη!
Πανέμορφη η κουβερτούλα!
Μπραβο Μαίρη μου!

Δημιουργία είπε...

Αχ τι κάνει η νύστα.Το πολύ όμορφη,έγινε πολύς,έφαγα και ένα ο.

Αναστασία είπε...

Απίθανη κουβερτούλα!!! Πολύ όμορφα ζωηρά χρώματα!!! Συγχαρητήρια!

Verba_ είπε...

Πολύ όμορφο πάπλωμα! Βοηθώντας τους ανθρώπους ευγενείς! Εύχομαι σε όλους το καλό και την ευτυχία!

Christa Mavropoulou είπε...

πολύ γλυκιά κίνηση -))
η κουβερτούλα σου είναι πανέμορφη,φτιαγμένη με αγάπη και αυτό φαίνεται από τα χρώματα-))
εύχομαι από τώρα καλή επιτυχία και να πάνε όλα καλά-)
πολλά φιλιά

daphnofila είπε...

Συγχαρητήρια για την κίνησή σου. Η κουβερτούλα είναι πανέμορφη και θα ζεστάνει όποιον την πάρει γιατί είναι για καλό σκοπό. Έχεις και βραβειάκι στο μπλοκάκι μου.Σε περιμένω.Καλό βράδυ.

Σοφία Ζ. είπε...

Συγχαρητήρια για την κίνηση! Είναι πολύ σημαντική και η κουβερτούλα πανέμορφη!

Φιλία είπε...

Η κουβερτούλα είναι μια γλύκα...
Μπράβο Μαίρη μου που προσφέρεις με τόση αγάπη!!!
Φιλάκια

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
Καλό μήνα, καλή εβδομάδα.Είναι τέλεια η κουβερτούλα όχι ότι περίμενα κάτι λιγότερο από σένα.Εύχομαι καλή επιτυχία.
Φιλιά πολλά

Χρυσούλα είπε...

Μα...χθες το βράδυ άφησα το σχόλιο και τώρα δεν το βλέπω...τέλοςπάντων...
Μαίρη μου η κουβερτούλα που έπλεξες γι`αυτόν τον ιερό σκοπό είναι πανέμορφη!...και τα χρώματα πολύ γλυκά!
Όσο για τις οικογένειες αυτών των ατόμων...ο Θεός να τους δίνει δύναμη για να τα βγάζουν πέρα...
Καλό και δημιουργικό μήνα σου εύχομαι!

peggy είπε...

είναι πανέμορφη...είδα κι εγω την προσκληση στο raverly...ευτυχώς έχουμε καιρό ακόμα να προλάβω κι εγω...!!σε φιλώ!!καλη σου μέρα!

Nάσια είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!ΦΙΛΙΑ.

Magia da Inês είπε...

Lindo!
Muito original!
Tenha um bom dia!
Beijinhos.
♪♫°¸.•♫

Sophie είπε...

Μαίρη μου η κουβερτούλα είναι απίθανη τα χρώματα αλλά και το σχέδιο είναι εξαιρετικά!!!Σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!!!Μπράβο!!Φιλάκια και καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις!!!

Valadi Lakoutsi είπε...

Πανέμορφη, υπέροχη!!!!!!!!! Πολλά συγχαρητήρια!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails