Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012

ΔΑΝΤΕΛΛΑ ΚΑΙ ΚΟΦΤΟ

Ένα καρέ τελείωσα αυτές τις μέρες...


Αγαπώ ιδιαίτερα αυτής της τεχνικής τα εργόχειρα,
τα βρίσκω άκρως ρομαντικά και αριστοκρατικά.


Λευκό γαλλικό λινό 
στολισμένο στις τέσσερις γωνιές του
με κοφτό κέντημα,



ενώ τον περίγυρό του στολίζουν


πλεκτά τριαντάφυλλα,


πλεγμένα με το κλασσικό και αξεπέραστο
ελληνικό δαντελλόνημα Πεταλούδα Νο50.


 Και εδώ η παμπάλαια μηχανή μου επί το έργον!
Δουλεύει άψογα και αδιαμαρτύρητα
εδώ και 50 χρόνια ανελλιπώς!

Καλό απόγευμα να περάσετε!



22 σχόλια:

Χρυσόσκονη είπε...

Πολύ όμορφο το κεντημά σου.Αρχοντικό μπράβο γεια στα χέρια σου.

Nάσια είπε...

ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!Η ΔΑΝΤΕΛΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΦΙΝΑ!!ΝΑ ΤΟ ΣΤΡΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΑΞΙΟ ΚΟΡΙΤΣΙ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

daphnofila είπε...

Μαίρη καλό μεσημέρι.Το εργόχειρό σου είναι πραγματικά ένα έργο τέχνης. Συγχαρητήρια για το ταλέντο σου και την υπομονή σου για να το ολοκληρώσεις. Αυτά τα κομμάτια είναι αθάνατα.Φιλιά.

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Μαίρη είναι εκπληκτικό!!! Πολύ ωραίο το σχέδιο, και έχεις δίκιο, δείχνει πολύ αριστοκρατικό...Γεια στα χέρια σου!!!

Mila είπε...

Μαρία! BRAVO! Κομψό δουλειά! πολύ ήπια, και έτσι εορταστική romatichno!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
Είναι πράγματι πολύ αριστοκρατικό.
Να είσαι καλά και καλή συνέχεια
Φιλιά

Ελένη Φλογερά είπε...

Μαίρη μου πολύ ωραίος ο συνδυασμός πλεκτού με κοφτό. Γεια στα χέρια σου!
Φιλάκια!

Nena είπε...

ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!
ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΓΙΝΕ,,,,ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

mia είπε...

Παρα πολύ όμορφο Μαίρη!!!!
Το κέντημα ...θέλει πολύ υπομονή...
Έχω μια μηχανή της μαμάς...δεν έχω προσπαθήσει ποτέ...

jenny είπε...

Συμφωνώ μαζί σου γιαυτά τα εργόχειρα και πράγματι είναι πολύ αριστοκρατικά και ρομαντικά. Πολύ όμορο το εργόχειρό σου ...πολύ καλή δουλειά ...μπράβο!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Καλημέρα, Μαίρη μας!!!!!!
Τι να πω πάλι!!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!Βρε έχει πολύ δουλειά αυτό!!!!!!!!!
Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

Χρυσούλα είπε...

Και το κοφτό εσύ το κάνεις;...Μπράβο σου!...Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!
Φανταστικό το καρέ!...Να το στρώνεις και να το χαρείς!
Καλή σου μέρα!

αχτίδα είπε...

Τι υπέροχα έργα..τι φανταστική δουλειά..τα λάτρεψα όλα..

Φιλία είπε...

Σκέτη αρχοντιά... φινέτσα και ομορφιά!!! Γεια στα χέρια σου!
Φιλιά

( fortounata) είπε...

παρα πολυ ομορφο ,μπραβο σου.

eleni_tzeni είπε...

ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ !!!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!!!!!!!!

Christa Mavropoulou είπε...

υπεροχο αριστοκρατικό το εργόχειρό σου-)))Χαίρομαι το μεράκι και το κέφι σου!!!!Μπράβο Μαίρη-)

Δημιουργία είπε...

Τέλειο Μαίρη μου σωστό κόσμημα,γεια στα χεράκια σου.Καλό μήνα να έχεις.

χρυσάνθη είπε...

Αριστούργημα!!!!!Τέλεια δουλειά!!!Υπέροχη δαντέλα!!!Συγχαρητήρια!!!!!Καλό μήνα και φιλάκια πολλά!!

madame Pelagie είπε...

Πρώτον, και μόνο η εικόνα του κλασικού κουβαριού είναι όμορφη. Πολύ ρετρό. Δεύτερον, ζηλεύω που μπορείς να φτιάχνεις τέτοια έργα. Βγαίνουν υπέροχα! Και τρίτον, φυσικά, το εργόχειρό σου αυτό πολύ μου άρεσε, Γαλλικό λινό, ε; Ακούγεται και είναι τέλειο.

Vickie Dimitra είπε...

Μαιρη καλώς σε βρηκα κι εγώ!!! Τι όμορφο εργόχειρο ειναι αυτό!!! Γειά στα χέρια σου.
Καλό βράδυ,φιλάκια!!!

Valadi Lakoutsi είπε...

Λατρεύω το κοφτό κέντημα!!!!!!!!! πάντα αρχοντικό διαχρονικό και φυσικά καλοδεχούμενο από όλους!!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails