Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2012

ΠΛΕΚΤΗ ΚΟΥΒΕΡΤΑ


Στο άψε-σβήσε έγινε τούτη δω η κουβέρτα...


Με ένα νήμα που δεν ξέρω κι εγώ 
για ποιο λόγο το αγόρασα,


και τι είχα στο μυαλό μου να φτιάξω
με τούτες τις ασημί πινελιές!



Τρία χρόνια έμεναν τα κουβάρια καταχωνιασμένα 
 στη ντουλάπα, μέχρι που πια
βαρέθηκα να τα βλέπω 
και σίγουρα βαρέθηκαν κι εκείνα εμένα!


Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω μια κουβέρτα.
Και τελικά, 
εκεί που δε μου άρεσαν τα νήματα, 
τώρα κατέληξα να έχω
 ένα όμορφο χριστουγεννιάτικο σκέπασμα!
  

Γιατί με τόσο ασήμι
μόνο για την περίοδο των γιορτών είναι!!!

19 σχόλια:

Niatta είπε...

Ωραιότατο ριχτάρι για τις γιορτινές ημέρες!
Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ μέ ένα νήμα με πούλιες, το ξεκίνησα για κουβερτούλα και μάλλον θα καταλήξει σε μπολερό...
Τα φιλιά μου από τον Βορρά!

αχτίδα είπε...

Θαυμάσιο και μοναδικό σαν δώρο.Έχω φίλη μου τις κουβερτούλες που μας έφτιαχνε η μητέρα μου μέχρι τώρα και σκεπαζόμαστε στο καναπέ όταν βλέπουμε τηλεόραση.

το χειρότεχνο είπε...

τι ωραιο!!!!!!!! και οχι μονο χριστουγεννιατικο εγω θα τ εβαζα ολο τ χρονο

Neli είπε...

Ωραίο έγινε και ωραίοι συνδιασμοί χρωμάτων,καλώς σε βρήκα.

Mila είπε...

Красиво! празднично!

Ελένη Φλογερά είπε...

Μαίρη μου πολύ όμορφη η κουβέρτα σου. Με αυτή μπορείς να κάνεις την κάθε μέρα γιορτή.
Φιλάκια!

thomi είπε...

Tρελαινομαι για χουχουλιαρικες χειροποιητες κουβερτες..σιγουρα θα κανει ευτυχισμενο τον κατοχο του:)

Χρυσούλα είπε...

Πολύ όμορφη κουβέρτα!...όμορφα χρώματα!...Μαίρη μου στις φωτογραφίες δεν φαίνεται να γυαλίζει πολύ...νομίζω πως μπορείς να την στρώνεις και μετά τις γιορτές...
Εύχομαι να την χαρείς!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Μαίρη μου είναι πολύ όμορφη η κουβερτούλα σου-ριχτάρι!!!!!!!!!!!!!!!

Valadi Lakoutsi είπε...

Είναι πανέμορφη και με τέλειο συνδυασμό χρωμάτων!!!

Magia da Inês είπε...

✿✿°•.¸
Muito lindo e vistoso.
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil
¸.✿°°•.¸.¸•°♡⊱╮╮

Φιλία είπε...

Με γεια... με γεια... Και γεια στα χέρια σου! Ωραιότατη γιορτινή κουβέρτα!!!
Φιλάκια

drosostalitsa είπε...

είναι πολύ όμορφη...με γιορτινή διάθεση!!!
πόσο καιρό σου πήρε να τη φτιάξεις?

να έχεις μια όμορφη Κυριακή


ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
Μπράβο σου!!!! Πολύ όμορφη!!!!
Φιλα΄κια

Δημιουργία είπε...

Έγινε πάρα πολύ όμορφη η κουβερτούλα σου Μαίρη μου, γεια στα χεράκια σου.

Φανή Παπ., Ζωγράφος είπε...

Πανέμορφη έγινε Μαρία μου!!Χρησιμοποίησέ το για ριχτάρι, όλο τον χρόνο!!Δίνει μια λαμπερή ατμόσφαιρα!!!φιλάκια και καλές γιορτές!!

Γεωργία(keywoman) είπε...

Ποπω δουλειά!!!!Καταπληκτικό ριχτάρι!

Ρούλα - Σμαραγδένια είπε...

Οτι πρέπει ειναι αυτή η κουβερτούλα για τις κρύες γιορτινές μέρες.. και νύχτες...ακομα και να περάσουν οι γιορτές θα κανει την δουλειά της αυτή η ομορφη πλεχτή κουβερτουλα... γειά στα χέρια σου.. Μαρία μου...

Verba_ είπε...

Я очень люблю такие коврики! Здорово!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails