Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2013

Burda 01/2011 Fitted coat with belt #109


Ολοκλήρωσα επιτέλους το παλτό 
που είχα ξεκινήσει να ράβω πριν τις γιορτές
και που έμενε πίσω συνεχώς γιατί προηγούνταν τα δωράκια...


 To πατρόν του είναι από το περιοδικό 

ενώ για την υλοποίησή του
βασίστηκα σε αυτό το ολόμαλλο ύφασμα,


αγορασμένο αρκετά χρόνια πριν.


Όπως μπορείτε να δείτε,
το κούμπωμά του δεν είναι ορατό,


ενώ τα κουμπιά που διάλεξα 
είναι ξύλινα.


 Θυμίζει δεκαετία του 30
και γι' αυτό το αγαπώ ιδιαίτερα! 


23 σχόλια:

Ελένη Φλογερά είπε...

Μαίρη μου εντός των ορίων το τελείωσες. Ο Χειμώνας καλά κρατεί. Σου πάει πολύ ωραία.
Καλοφόρετο!

Vickie Dimitra είπε...

Μαίρη το παλτουδάκι σου είναι τέλειο !!!Μπράβο σου κορίτσι μου!!!!
παλαιότερα έραβα κι εγω απο το burda,εχω κάνει πολύ ομορφα ρουχα τα φοράω και καμαρωνω χα!!χα!!
Καλοφόρετο να είναι,φιλιά,Δήμητρα!!!

Χρυσούλα είπε...

Πολύ-πολύ όμορφο!... ότι και να κάνεις το κάνεις πολύ καλά!...με προσοχή στην λεπτομέρεια...Μπράβο σου Μαίρη!!!...
Παλιότερα έραβα κι`εγώ με το burda.. τώρα δεν ασχολούμαι...
Να είσαι καλά...και να περνάς πολύ-πολύ όμορφα!

Funky Monkey είπε...

Καλησπέρα! Ειλικρινά, εντυπωσιάστηκα! Εκτός του ότι έκανες πολύ καλή δουλειά (επαγγελματική, θα έλεγα) το ύφασμα που επέλεξες είναι όμορφο και το αποτέλεσμα, πολύ σου πάει!! Καλοφόρετο!

Γεωργία(keywoman) είπε...

όντως είσαι σαν να βγήκες από παλιά ασπρόμαυρη ταινία!!!Το παπούτσι δε που το έχεις συνδυάσει σκοτώνει!!!!
Τέλειο!τέλειο!τέλειο!
Ωαραίο χρώμα και ύφασμα!Και το δαχτυλίδι πόσο ταίριαξε!

Φτου!Φτου!Πανέμορφο!

magda είπε...

Μαιρούλα μου, τι να πω, τέλειο!
Είσαι πολύ χρυσοχέρα! Και μου κάνει εντύπωση που και το δαχτυλίδι ακόμα είναι τέλεια εναρμονισμένο με το παλτό!
Με υγεία να το χαρείς!
Καλό βράδυ

jenny είπε...

Τουλάχιστον τέλειο! Μπράβο! Και πράγματι το σχέδιο είναι έξω από τα συνηθισμένα...και αυτό από μόνο του το κάνει υπέροχο και ξεχωριστό ...Με υγεία να το χαρείς...φιλιά...

thomi είπε...

αχ το αγαπησα!
ειναι πραγματικα τελειο, μπραβο μαρακι και παλι μπραβο!

Christa Mavropoulou είπε...

πολύ chic έγινε Μαίρη μου!!!Και τι ωραίο ζεστό χρώμα!!!!
Τα συγχαρητήριά μου,είσαι πολύ καλή μοδίστρα,η όπως θέλεις-))
τα φιλιά μου

Όστρια είπε...

Μαίρη μου σε ζηλεύω που μπορείς να ράβεις τόσο όμορφα ρούχα...Φιλιά..

Neli είπε...

Με γεια σου ,μου άρεσε και το σχέδιο και το χρώμα και απο όσο είδα είναι και καλοραμένο,τέλειο με μια κουβέντα ,μπράβο,καλό βράδυ.

Vivika Vain είπε...

Πωπωπω πραγματικά υπέροχο! Το ύφασμ έχει υπέροχο χρώμα, και το σχέδιο είναι εκπληκτικό! Και φαίνεται τόσο καλοραμένο. Μπράβο!

Teteel είπε...

Μου αρέσει πολύ αυτό το χρώμα,
και τα ξύλινα κουμπιά!
Και τι ωραία το ταίριαξες με τα ασορτί παπούτσια,
πολύ κομψό σύνολο!

Valadi Lakoutsi είπε...

Τέλειο απλά τέλειο!!!!!!!!!!!

Φιλία είπε...

Με γεια και καλοφόρετο....
Έχει τέλεια εφαρμογή και άψογο φινίρισμα! Αχ, να μπορούσα κι' εγώ να ράβω.....
Φιλιά

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Μαίρη μου είσαι και η πρώτη!!!!!
Με την βελόνα κάνεις θαύματα!!!!!
Μα τι να πώ!!!!!!Τυχερό το όμορφο Κατερινάκι!
Υψιλή ραπτική ΜΑΙΡΗ!!!!

Lemon anthos είπε...

Πάρα πολύ ωραίο!!!! Και ο συνδυασμός με τα παπούτσια άψογος!! Vintage look! Ράβω κι εγώ αλλά δεν έχω επιχειρήσει παλτό ακόμη. Έχετε επαγγελματική ραπτομηχανή ή απλή?

Μαiρη είπε...

@Λεμονανθέ:) Σ' ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο σου! Όσο για το τι ραπτομηχανή έχω...έχω κι απ' τις δυο, καθεμιά για διαφορετική δουλειά όμως.

χρυσάνθη είπε...

Μαίρη μου συγχαρητήρια!!!Μανίκι,γιακάς ,εξωτερικά γαζιά ,άριστα 10΄ .Αψογη ραφή και ιδιαίτερα καλοστημένο!!Αλλά και τα αξεσουάρ ταιριασμένα!!!Με γειά σου!!!Μου αναβίωσες τον έρωτά μου για τη ραπτική!!!!Εχω πολλά υφάσματα που κάθονται και περιμένουν!!!Ωρα για δράση ???Λες???
Καλή εβδομάδα!!!

Magia da Inês είπε...


¸.•°♡♡⊱彡

Muito lindo, cheio de detalhes, amei... lindo e aconchegante.
BOM DIA!
Beijinhos do Brasil.
░♡░♡░

Δημιουργία είπε...

Υπέροχο το παλτό Μαίρη μου, με γεια και με χαρά σου.

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Καλημέρα!!!Τέλειο τέλειο δεν έχω λόγια φοβερό!!!Φιλάκια.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Υπέροχο! Το θαύμασα και ζήλεψα(με την καλή την έννοια..). Με τίποτα δεν θα μπορούσα να το είχα φτιάξει. Αν ήσουν κοντά μου θα σου ζητούσα να το φτιάξεις για μένα και θα άξιζε όσο κι αν πλήρωνα για ραφτικά! Το εννοώ!
Εξακολουθώ να ..ζηλεύω..Το ερωτεύτηκα!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails