Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2013

APPLIQUE


Μια πολύ όμορφη τεχνική
έχει πάρει τα μυαλά μου
ετούτο τον καιρό.


Αpplique ονομάζεται
και είμαι φοβερά ενθουσιασμένη!


Ως πρώτο έργο
έφτιαξα αυτό το πανό τοίχου για παιδικό δωμάτιο.


Ο σχεδιασμός, τα μοτίβα, οι λεπτομέρειες
 καθώς και η τοποθέτησή τους, 
είναι έμπνευση δική μου.


Χρησιμοποίησα μάλλινα κομμάτια υφάσματος,


ενώ την πίσω πλευρά
την έντυσα με βαμβακερό ύφασμα
  

στολισμένο με λεπτεπίλεπτα λουλουδάκια
στα χρώματα της ώχρας.


Τόσο πολύ με ενθουσίασε αυτή η τεχνική
που ήδη έχω ξεκινήσει
άλλο ένα πανό τοίχου
μα με πασχαλινό θέμα αυτή τη φορά!

30 σχόλια:

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

ειναι πολυ ομορφο!!!μου αρεσει και εμενα αυτη η τεχνικη αλλα τρεμω να δοκιμασω-θελει πολυ δουλεια!στο δικο σου φαινεται οτι εχεις δουλεψει πολυ!!!περιμενω να δω και το επομενο!!!!

daphnofila είπε...

Μαίρη είναι καταπληκτικό!! Και τα σχέδια και τα χρώματα!! Είναι πανέμορφο!!! Θα περιμένουμε και το επόμενο!!! Μπράβο σου!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Μπράβο!! Πανέμορφο το απλικέ πανό!!
Συνέχισε με τον ίδιο ενθουσιασμό και θα κάνεις θαύματα γιατί φαίνεται ότι
έχεις ΚΑΙ σ αυτό ταλέντο.

Funky Monkey είπε...

Πολύ όμορφη δουλειά! Την καλησπέρα μου και καλή Σαρακοστή!

Tis Annios είπε...

Αυτή η τεχνική με ξετρελαίνει!!!
΄Εγινε υπέροχο,πραγματικά!!
Μπράβο,μπράβο,μπράβο!!!
Υγεία στα χέρια σου!
Είμαι σίγουρη πως και το πασχαλινό πανώ θα μας πάρει τα μυαλά!!

Δημιουργία είπε...

Είναι πολύ όμορφο το πανό που έφτιαξες Μαίρη.Ότι πιάσουν τα χεράκια σου το φτιάχνουν τέλειο.

Marina είπε...

Πανέμορφο!!! Ανυπομονώ για το δεύτερο!!!

Nena είπε...

ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΟΛΑ ΟΛΑ,,,,,ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ::))

Marie-Anne είπε...

Πάρα πολύ όμορφο !!! Μπράβο σου! Πάντα μου άρεσε το απλικέ αλλά θέλει υπομονή και χρόνο !
Καλή Σαρακοστή !!

Χρυσούλα είπε...

Μπράβο Μαίρη μου!... το πανώ σου έγινε πολύ όμορφο!...κι`εμένα μου αρέσει αυτή η τεχνική...σου δίνει πολλές δυνατότητες!..
Θα περιμένω να δω και το πασχαλινό αν και είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα...
Καλό σου βράδυ!

Rena Christodoulou είπε...

ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!
ΕΤΣΙ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΣ ΤΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΚΟΜΑΤΙΑ!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

Neli είπε...

Mαίρη μου είναι υπέροχο και καλοδουλεμένο και πολύ ωράια χρώματα πολύ μου αρεσε,καλη συνεχεια,καλό βράδυ.

Christa Mavropoulou είπε...

Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο !!!!Και η τεχνική μου αρέσει,δεν την ξέρω αλλά απ΄ότι βλέπω,τίποτα δεν πάει χαμένο!!!!Μπράβο,αγωνιώ για το επόμενο-))
πολλά φιλιά

Magia da Inês είπε...

¸. • °º° ✿✿ ·.

Isso é muito bonito e original.
Boa continuação da semana!
Beijinhos.
Brasil
º° ✿ ·.✿✿¸.•♪

fotolabida maria είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΤΟ ΠΑΝΩ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΟΤΙΒΩΝ!!!ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!

Όστρια είπε...

Καλησπέρα,Μαίρη μου...Πολύ όμορφη δουλειά!!!Χρυσοχέρα!!!Φιλιά σου στέλνω...

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Καταπληκτική δουλειά!!!!
Ξετρελάθηκα με τις κοτσίδες!!!!

Φιλία είπε...

Μαίρη μου είναι πανέμορφο!!!! Και τα μοτίβα και τα χρώματα φανταστικά.... μπράβο σου! Και πολύ καλή δουλειά!!!!
Φιλάκια και καλό τριήμερο

Katrina είπε...

Πολυ καλη δουλεια!!!Μπραβο σου!!!!

κυκλάμινο είπε...

έχεις δίκαιο να είσαι ενθουσιασμένη είναι τέλιο. φιλάκια καλό τριήμερο

Katrina είπε...

Μαιρουλα τελεια δουλεια και με πολυ ομορφα χρωματα!!!!!!!

Magia da Inês είπε...

✿✿彡 °•.

Bom domingo de ramos!
Boa semana!
Beijinhos do Brasil.✿✿彡 °•.
✿✿彡

Niatta είπε...

Λατρεύω αυτή την τεχνική, είναι σαν να ζωγραφίζεις με ύφασμα!

Magia da Inês είπε...

¸.•°♡
♡ "Que este nosso pequeno mundo virtual, nesta Páscoa, seja cada vez mais humano!"

¸.•°♡
♡ Feliz Páscoa!!!

linaaaap είπε...

Είναι πραγματικά υπέροχο!

BIOLOGANDO είπε...

Muito bonito!!Detalhes cuidadosos. Parabéns. Feliz Páscoa...desejos de uma brasileira!

κατερινα είπε...

Μαίρη είναι πολύ όμορφο!!!Μπράβο σου!!!είναι όντως απίστευτο πώς μεταμορφώνονται τα υφάσματα με αυτή την τεχνική...σα να ζωγραφίζεις στο ύφασμα με άλλα κομμάτια υφάσματος...Πολύ καλή δουλειά..και πολύ ανοιξιάτικη...φιλιά πολλά..

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Ιδιαίτερα καλοδουλεμένο το απλικαρισμένο πανώ.Θέλει μεγάλη υπομονή και πολύ μεράκι για να το δουλέψεις και φαίνεται οτι διαθέτεις άφθονη!!!Συγχαρητήρια!! Καλή Κυριακή Φιλάκια

vasolefk είπε...

polh omwrfa kai kalodoylemena telia xrwmata lampera mprabw filia..

DespyG είπε...

Δεν έχω αγγίξει ποτέ βελόνα...!!!πλέκει η μαμά μου όμως και έχω ζωντανό το παράδειγμα στο σπίτι!!!
Δείχνεις πραγματικά ενθουσιασμένη με αυτό που κάνεις!!! Συγχαρητήρια για τη δουλειά σου..!Καλώς σε βρήκα!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails