Δευτέρα, 4 Μαρτίου 2013

H ΝΕΑ ΜΟΥ ΖΑΚΕΤΟΥΛΑ


Η ιδιαιτερότητα αυτής της ζακέτας
ήταν και λόγος που μου τράβηξε την προσοχή


και θέλησα να την πλέξω.
Και ποια είναι αυτή η ιδιαιτερότητα;


Οι οριζόντιες λωρίδες 
στο ύψος της μέσης και των καρπών.


Πλέκουμε δηλαδή πρώτα αυτές της λωρίδες
και κατόπιν σηκώνουμε τους αντίστοιχους πόντους
ώστε να φτιαχτεί το κορσάζ 
και τα μανίκια.


Τα μανίκια δημιουργούν ένα ελαφρύ εβαζέ,


ενώ τρία κουμπάκια την κλείνουν, 
μόνον όμως στην περιοχή της μέσης.

Τις ευχές μου σας στέλνω 
για μια όμορφη, καλή και δημιουργική εβδομάδα! 

19 σχόλια:

Neli είπε...

Καλημέρα ,καλή εβδομάδα,πανέμορφη η ζακετούλα σου Μαίρη και όντως προτότυπη,καλοφόρετη ,μου άρεσε και το χρώμα που επέλεξες πολύ,φιλάκια.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Μαίρη μου, καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Η ζακέτα σου πολύ φίνα και μου αρέσει αυτό το σχέδιο όπως επίσης και το χρώμα!!!!!!!!
Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Δεν ξέρω τίποτα από πλέξιμο...φαίνεται περίπλοκο και δύσκολο σχέδιο...Μπράβο!Πανέμορφη!Μου αρέσει το χρώμα της πάρα πολύ!

Καλό μήνα!

Funky Monkey είπε...

Καλή εβδομάδα! Πολύ ωραία η ζακέτα σου, καλοφόρετη!

Mila είπε...

Μαρία, μια μεγάλη ζακέτα! Τι ενδιαφέρον μοντέλο! Φαίνεται δροσερό και υπέροχο χρώμα!

Valadi Lakoutsi είπε...

Μαίρη μου η ζακέτα σου είναι πολύ όμορφη!!!!!!!!!! μου αρέσουνε και τα εβαζέ μανίκια πολύ!!!!!!!!

Δημιουργία είπε...



Τέλεια η ζακέτα,πολύ όμορφο σχέδιο και καλοπλεγμενο και το χρώμα της υπέροχο.Με γεια σου και καλοφόρετη.

Άννα είπε...

Πολυ όμορφη Μαιρη! Τελειο και ιδιατερο το σχέδιο της!

Ελμιράκι είπε...

Fantastikh zaketa sou, Mairh!!!
filakia

Niatta είπε...

Πολύ έξυπνο σχέδιο και όμορφο χρώμα νήματος. Καλοφόρετη!

Φιλία είπε...

Με γεια σου και καλοφόρετη....
Πάρα πολύ κομψή ζακέτα και το χρώμα φανταστικό!!!!
Φιλιά πολλά

nikol είπε...

Τι ωραία που έγινε και το σχέδιο και το χρώμα είναι υπέροχα, έχω κάτι χρόνια να πλέξω , αν αρχίσω κολλάω.
Καλοφόρετη και καλό μήνα.

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

πολυ ωραια η ζακετα!!!το σχεδιο της ενδιαφερον και το χρωμα απ΄τα αγαπημενα!να την δουμε και φορεμενη!!!καλημερα!

Magia da Inês είπε...

°º✿✿
°º✿ FELIZ DIA INTERNACIONAL DA MULHER!
º° ✿✿ ♫° ·.

Christa Mavropoulou είπε...

χμ,δεν είναι εύκολο σχέδιο!!!Πραγματικά ωραίο το αποτέλεσμα και φοβερά τα χρώματα!!!Εύγε στα χεράκια σου και καλοφόρετη.
πολλά φιλιά και καλό σβκ-)

Despoina T. είπε...

Kαλή μέρα Μαίρη, καλή εβδομάδα. Καλοφόρετη η καινούρια ζακέτα, είναι πολλή ωραία. Κι εγώ ετοιμάζω τώρα μια ανοιξιάτικη ζακέτα και ανυπομονώ να την τελειώσω για να την φορέσω.

Χρυσούλα είπε...

Μαίρη μου άρεσε η ιδιαίτερη ζακετούλα σου!...σίγουρα αυτό το σχέδιο στη μέση θα χαρίζει...θα τονίζει την μέση...θά`ναι πιο κομψή η ζακέτα σου!...μακάρι να την βλέπαμε και φορεμένη...
Καλή συνέχεια σου εύχομαι!

vasolefk είπε...

poli omwrfh zaketa kai to sxedio kai to xrwma kalofwreth mprabw telia filia..... kali eydwmada

e-giagia Mary είπε...

Καλησπέρα,
πολυ καλή η ζακέτα.
εχω πλέξει πάρα πολλές αλλά σαν κι αυτή...... Μπράβο.
Θα περνώ να τα λέμε

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails