Παρασκευή, 3 Μαΐου 2013

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ


Σήμερα μαύρος ουρανός, σήμερα μαύρη μέρα,
σήμερα όλοι θλίβονται και τα βουνά λυπούνται.
Σήμερα βάλανε βουλή οι άνομοι εβραίοι,
οι άνομοι και τα σκυλιά, κι οι τρισκαταραμένοι,
για να σταυρώσουν το Χριστό, των πάντων βασιλέα.


Κι ο Κύριος ηθέλησε να μπει σε περιβόλι,
να δώσει δείπνο μυστικό για να τον λάβουν όλοι.
Σαν κλέφτη τον επιάσανε και σαν φονιά τον πάνε
και στου Πιλάτου τις αυλές εκεί τον τυραννάνε.
Και λέγανε "Χαλκιά, Χαλκιά
Κάνε τρια περόνια"


Κι εκείνος ο παράνομος βαρεί και φτιάχνει πέντε.
Τα δυο 'βαλε στα πόδια του και τ' άλλα δυο στα χέρια,
το πέμπτο το φαρμακερό, το 'βαλε στην καρδιά του,
 να τρέξει αίμα και νερό, να λιγωθεί η καρδιά του.


Κι η Παναγιά σαν τ' άκουσε, έπεσε κι ελιγώθη.
Σταμνί νερό της ρίξανε, και δυο κανάτια μόσχο.
Η Μάρθα κι Μαγδαλινή και του Λαζάρου η μάνα
και του Ιακώβ η αδελφή κι οι τέσσερις αντάμα
πήρανε το στρατί-στρατί, στρατί το μονοπάτι.


 Το μονοπάτι έβγαλε μεσ' στω ν ληστών την πόρτα.
"-Άνοιξε πόρτα των ληστών και πόρτα του Πιλάτου".
Κι η πόρτα από το φόβο της άνοιξε μοναχή της.
Κοιτούν δεξιά, κοιτούν ζερβά, κανέναν δε γνωρίζουν.
Κοιτάζουν πιο ζερβότερα, βλέπουν τον Άγιο Γιάννη.
-"Άγιε μου Γιάννη Πρόδρομε και βαπτιστή του γιου μου.
μην είδες τον υγιόκα μου και συ τον δάσκαλό σου;".


-"Δεν έχω στόμα να σου πω, γλώσσα να σου μιλήσω,
δεν έχω χεροπάλαμα, για να σου τονε δείξω.
Βλέπεις εκείνον τον γυμνό, τον καταφρονεμένο,
όπου φορεί πουκάμισο, στο αίμα βουτηγμένο.
Αυτός είναι ο γιόκας σου κι εμέ ο δάσκαλός μου". 


Η Παναγιά σαν τ' άκουσε, τρέχει και τον ρωτάει:
-"Δε μου μιλάς παιδάκι μου, δε μου μιλάς παιδί μου;"
-"Τι να σου πω μανούλα μου που διάφορο δεν έχεις.
Κατά το Μέγα Σάββατο, κοντά στο μεσημέρι,
που θα λαλήσει ο πετεινός, θα 'ρθει το μεσονύχτι,
τότε κι εσύ μανούλα μου, λάβε χαρά μεγάλη".


Καλή Ανάσταση... 

Η εκκλησία βρίσκεται στο χωριό Κεχριές Κορινθίας
και είναι αφιερωμένη στη Μεταμόρφωση Του Σωτήρος. 

15 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Υπέροχη η ανάρτησή σου σε εικόνες και σε κείμενο!!!!
Καλή Ανάσταση, σου εύχομαι και καλό κι ευλογημένο Πάσχα!!!

nikol είπε...

Μαίρη μου πολύ συγκινητική η ανάρτηση σου , αν κατάλαβα καλά είναι ποίημα , αλλά τίνος είναι?
Το εκκλησάκι είναι όμορφο.
Καλή Ανάσταση !!

para-kelsoscooks είπε...

Καλή Ανάσταση να έχεις Μαίρη.
Να είσαι και να περάσεις καλά.

Pepi είπε...

Κατανυκτικό το κείμενο! Υπέροχες οι εικόνες! Καλό Πάσχα, Μαίρη μου! Πάντα με υγεία, αγάπη και χαρά!

Evie είπε...

Μαίρη είμαι πολύ μακριά για να δω επιτάφιο, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις υπέροχες εικόνες και την ωραία Πασχαλινή ανάρτηση.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ!

ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑΚΗ είπε...

Καλή Ανάσταση και υπέροχη Λαμπρή!
Η ανάρτηση σου εξαιρετικά συγκινητική!
Και του χρόνου με υγεία και φώτιση!
Φιλιά!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!
ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ!
ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΚΟΒΕΤΑΙ Η ΛΑΛΙΑ!!!!!
ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Χρόνια Πολλά!! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

dromaki είπε...

Χριστός Ανέστη και του χρόνου με υγεία,αγάπη και δημιουργικότητα:)

Δημιουργία είπε...

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά με υγεία,να χαίρεσαι την οικογένειά σου.

Christa Mavropoulou είπε...

Πολύ όμορφη η εκκλησία,και γενικά όλη η ανάρτηση!!!
Χριστός Ανέστη Μαίρη.....
Πολλά φιλιά-)

Neli είπε...

Xριστός Ανέστη Μαίρη μου,εύχομαι να πέρασες καλά,φιλια καλο βράδυ.

Χρυσόσκονη είπε...

Χριστός Ανέστη με Υγεία και Αγάπη!!!

vasolefk είπε...

xronia polla xristos anesth poli omwrfh anartish mprabw soy kai toy xrwnoy filia........

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Χρόνια πολλά εύχομαι και του χρόνου με υγεία.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails