Κυριακή, 16 Ιουνίου 2013

ΑΣΟΡΤΙ


Επιτέλους,
έραψα και το φόρεμα


του οποίου το χρώμα, 
ταιριάζει απόλυτα 


με το χρώμα του σακακιού της τελευταίας μου ανάρτησης.


Μετά κόπων και βασάνων βέβαια ολοκληρώθηκε
διότι μια κόπωση να πω...
ίσως και μια τεμπελιά 
που με διακατέχει τούτον τον καιρό,
 δεν μου αφήνει περιθώρια και για πολλές δημιουργίες.

Ελπίζω να μου περάσει σύντομα!

Παρ' όλη την τεμπελιά όμως,
μαζέψαμε και τη ρίγανη της χρονιάς


που αφού ξηράνθηκε,


κατόπιν τρίφτηκε 
και τώρα πια, 
είναι έτοιμη 
για να νοστιμίσει τα φαγητά και τις σαλάτες μας! 

Καλή εβδομάδα σε όλους! 

16 σχόλια:

Mila είπε...

Μαρία! Συγχαρητήρια, ένα υπέροχο φόρεμα! το χρώμα είναι πολύ ωραίο! Και για να ολοκληρώσετε όλα φαίνεται μεγάλη!Και τι είδους αρωματικά χόρτα ...))

maria k είπε...

συγχαρητήρια,πάρα πολύ ωραίο!!!!!βλέπω πως η ραπτική είναι αγαπημένη σου όπως και έμενα!!!

Magia da Inês είπε...

¸.•°✿✿⊱彡

Belo conjunto!

✿º° Bom domingo!
º°♪ Boa semana!
Beijinhos .♫º

Rena Christodoulou είπε...

ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΕΙΣΑΙ ΑΨΟΓΗ!!!!
ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΣΕΤΑΚΙ!!!
ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΟ!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑΚΗ είπε...

Εγώ "τεμπελιά" δε βλέπω!Μεράκι και σωστή δουλειά διακρίνω!
Με γεια το ντε-πιες!Καλοφόρετο!
Φιλιά!

Despina είπε...

Πολύ χαριτωμένο το φόρεμα Μαρία και σε ωραίο μάκρος.. καλοφόρετο

Christa Mavropoulou είπε...

πραγματικά όμορφο!!!!Εύγε !!!

Valadi Lakoutsi είπε...

Είναι πανέμορφο!!!!!!!!! το δε χρώμα το λατρεύω από τα αγαπημένα μου! το στυλ του φορέματος το αγαπημένο μου!!!! σε φιλώ!!!!!!!

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

μμμ ωραίο για μια επίσημη έξοδο!

Αν και από τις φωτό δεν μπορώ να καταλάβω πολλά....Θα ήθελα πιο πολλές!

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

το φορεμα εχει πολυ ωραιο κοψιμο και χρωμα!πρεπει να με περιλαβετε ολες εσεις οι ραπτομπλογκερς να μου μαθετε τα κολπα σας, ζηλευω!!!!!
φιλια πολλα πολλα!

Άννα είπε...

Πανέμορφο το φόρεμα! Μου αρέσει τόσο πολυ αυτή η γραμμμη και λατρεύω την απλότητα και την κομψότητα του!

Δημιουργία είπε...

Πολύ όμορφο φόρεμα ραμμένο σε ωραία γραμμή.Με γεια σου και καλοφόρετο.


Neli είπε...

Πολύ σικ το συνολάκι,μου αρέσει αυτή η γραμμή στα ρουχα,και το χρωμα πολυ όμορφο και φωτεινο,όσο για τη ριγανίτσα σου ξεράθηκε πολυ καλα και και κρατησε και ωραίο πρασινο ζωηρό χρωμα,με το καλο να την καταναλωσετε.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Μαιρούλα μου ήρθα και θαυμάζω και το φόρεμα και το σακκάκι, καλά είναι καταπληκτικά και τα δύο!!!!!!!!!Υψηλή ραπτική γαρ...Εύγε και πάλι !!!!!!!!!!!

Φιλία είπε...

Άψογη εφαρμογή, άψογο ράψιμο και απόλυτα ταιριαστό με το σακάκι.... Μπράβο σου
Φιλιά πολλά

Norminha είπε...

Olá!

Orégano ... hum... ótimo para pizzas!
rs...
Abençoada semana!

Norminha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails