Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...


Mακροχρόνια η απουσία μου...
 λίγο οι διακοπές,
περισσότερο όμως ένα πρόβλημα υγείας


με ανάγκασαν σε υποχρεωτική αποχή 
όχι μόνο από τον υπολογιστή

  
αλλά και από την εργασία μου.

Προσπαθώντας λοιπόν
να ξαναβρώ τους πρότερους ρυθμούς μου,
έραψα αυτό το απλό φόρεμα,


Λινό το ύφασμα που χρησιμοποίησα
με εκρού βάση και βερικοκκί ρίγες.


Το πατρόν πολύ εύκολο,
-τέσσερις πένσες μόνο χρειάστηκαν για να δώσουν τη φόρμα-
και σε λίγες ώρες το φόρεμα ήταν έτοιμο.

H Κατερίνα πιο παραγωγική,
έραψε κι εκείνη ένα φόρεμα,


με αυξημένο όμως δείκτη δυσκολίας
αφού είχε και γιακά αλλά και μια ιδιορρυθμία
στο κομμάτι της πλάτης.


Κρεπ λιλά το ύφασμα
ενώ το σχέδιο είναι από το περιοδικό Burda,


το τεύχος Μα'ί'ου του 2011. 

Καλό Φθινόπωρο!!! 

29 σχόλια:

Ελένη Φλογερά είπε...

Μαίρη μου καλώς επέστρεψες και πάλι.Εξαιρετικά και τα δύο κομμάτια και καλοδουλεμένα.
Να είσαι καλά!

Ελένη είπε...

Περαστικα σου Μαιρουλα!!! Παραγωγικοτατες και οι δυο σας. Πανεμορφα και τα 2 φορεματα. Με γεια σας!!!

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Καλωσόρισες ,καλό φθινόπωρο,εύχομαι το πρόβλημα υγείας να μην είναι σοβαρό .Τα φορεματάκια είναι υπέροχα!!! καλοφόρετα!!

nikiad.blogspot.gr είπε...

Περαστικά σου, Μαίρη μου !!!!Καλό
Φθινόπωρο ,με υγεία !!!!
Πολύ κομψά και τα δύο φορέματα !!!
Και σε πολύ γλυκά χρώματα !!!
Φιλιά !!!!

Tis Annios είπε...

Kαλή μου Μαίρη...
Πραγματικά αναρωτιώμουν τι απέγινες...
Εύχομαι από καρδιάς να σαι καλύτερα με την υγεία σου, και να ναι όλα περαστικά και αγύριστα!!!!
Καλό φθινόπωρο γλυκειά μου...
Καλό γλυκό φθινόπωρο...
Πολλά φιλιά...
***Αννιώ***

Neli είπε...

Περαστικά σου Μαίρη μου,πολυ ομορφα και τα δυό φορέματα,καλο Φθινοπωρο,φιλια και οτι καλυτερο απο εδω και μπρος.

Mila είπε...

Hi! Ελπίζω ότι όλα είναι καλά με την υγεία ... Get well soon! Φόρεμα και ένα, και το δεύτερο είναι πολύ όμορφη! Και τόσο όμορφη κάθεται πάνω σε μια λεπτή σιλουέτα! Μπράβο!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

Καλώς την!!!Γερή και σιδερένια να είσαι ευχομαι.Γειά στα χέρια σας και καλοφόρετα τα φορέματα απλά και πολύ κομψά!!

Verba_ είπε...

ΜΑIΡΗ, ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση! Αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα! Τα φορέματα είναι πολύ όμορφη, κομψά!

Maria Z. είπε...

Καλό φθινόπωρο και περαστικά!!!Όπως πάντα χρυσοχέρα, με γεια και με χαρά τα φορέματά σας!!!

maria k είπε...

Μαιρούλα μου καλώς ήρθες και περαστικούλια! Εύχομαι να πέρασαν όλα...Το λινό φόρεμα έχει εξαιρετική εφαρμογή και ας λες ότι είναι απλή η ραφή του,κόλα είναι πάνω σου!!! Και το αλλό βέβαια δεν πάει πίσω!
Γειά στα χέρια σας, καλοφόρετα!

SPYRIDOULA είπε...

Περαστικά σου εύχομαι και καλό φθινόπωρο!!!Τα φορέματα είναι και τα δύο υπέροχα!!!Καλόφόρετα!!!Φιλάκια πολλά!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Μαίρη μου καλό φθινόπωρο!
Απίθανα τα φορέματα, το πρώτο ασσορτί με το φίνο μοκασίνι!!!!!!
Το μωβ μία γλύκα, μου αρέσει πολύ!!!!!!
Περαστικά και πρόσεχε!!!!!!
Πολλά φιλάκια και στο όμορφο Κατερινάκι μας!!!!!!

Funky Monkey είπε...

Καλώς ήρθες, καλό φθινόπωρο και περαστικά σου!
Και τα δύο φορέματα είναι εκπληκτικά - μπράβο σας!!
Φιλάκια.

Νίκη είπε...

Καλώς όρισες Μαίρη μου, πρώτα ευχομαι όλα να είναι περαστικά και να μπορείς στο εξής να κάνεις όλα όσα σου αρέσουν!
Με γεια τα φορέματά σας, είναι πολύ κομψά!
Φιλιά!

Άννα είπε...

Καλως την! Πολυ όμορφα και τα δύο! (αμα σου πω οτι σημερα σε σκεφτόμουν... οτι εχω καιρό να δω ανάρτησή σου, θα με πιστεψεις;!)

Marina είπε...

Καλό φθινόπωρο και περαστικούλια!
Αφού έπιασες τη βελόνα...έγειανες που λένε και στην Κρήτη! Και παντα φτιάχνεις ομορφιές....!

Magia da Inês είπε...

♪♫° ·.
Espero que você recupere logo a saúde.
Os dois vestidos são bonitos.

Boa semana!
Beijinhos do Brasil.
♪♫° ·.
º° ✿✿ ·.

me (maria) είπε...

Καλώς ήρθες και καλό φθινόπωρο!
Ελπίζω να είναι όλα καλά με την υγεία σου πια!
Τα φορέματα είναι και τα δυο πολύ όμορφα!!
Φιλιά πολλά!

magdalini είπε...

περαστικα καλη μου και γεια στα χερια σου με τα ομορφα που φτιαχνεις χρυσοχερα μου!

Δημιουργία είπε...

Περαστικά άμα είναι Μαίρη μου περνάνε και ξεχνιούνται.Τα φορεματάκια σας πολύ πολύ όμορφα,με γεια και με χαρά σας.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να είσαι καλά και να δημιουργείς!
Καλό φθινόπωρο!

Christa Mavropoulou είπε...

και τα 2,αριστούργημα!!!!
Καλώς γύρισες,και εύχομαι από δω και πέρα ,όχι άλλες στεναχώριες-)))
Πολλά φιλιά

Marie-Anne είπε...

Περαστικά σου και καλό φθινόπωρο!!!
Πολύ όμορφα και τα δύο φορεματάκια!!!

αχτίδα είπε...

Καλώς μας ήρθες γλυκιά μου ελπίζω όλα να είναι πια καλά και..το φόρεμα υπέροχο και καλοφόρετο.

Teteel είπε...

Με γειά και τα δυό φορέματα, πολύ μου αρέσουν.
Ευχομαι να είσαι μια χαρά τώρα.

egripos copaidas είπε...

Ειμαι Ανδρας δεν ξερω απο τετοια .πλεκτα.φορεματα κτλ.Μπηκα παρεπιπτοντως στη σελιδα,αλλα πριν βγω σκεφτηκα να σου πω κι εγω ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ καιΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Μαiρη είπε...

@egripos copaidas Θερμά σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου! Το ίδιο εύχομαι βέβαια και εγώ για σένα. Καλό σου απόγευμα.

Wioletta G. είπε...

Witaj! Śliczne sukienki! Pozdrawiam:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails