Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2013

ΔΙΑΜΑΝΤΙ...


Ένα μικρό κομψοτέχνημα έφτασε στα χέρια μου...
Κι αν την ανθρώπινη δυνατότητα της ομιλίας δεν την έχει,
ωστόσο μιλά με το δικό του τρόπο...



O καλλιτέχνης άφησε κι αυτός το χνάρι του 
επάνω στο συρτάρι
αποτυπώνοντας δυο άνθη


για να βρουν εκεί μια φωλιά
αγαπημένα αντικείμενα...


Επάνω του η Ιερά Σύνοψις,
σωστό κειμήλιο για μένα 
αφού ο πατέρας μου,
που "έφυγε" εδώ και 17 χρόνια,
τη βρήκε πεταμένη σε έναν από τους περιπάτους του
τουλάχιστον μισό αιώνα πριν.
    
Το αγάπησα πραγματικά τούτο το κομμάτι
και προσπάθησα να το περιποιηθώ όσο περισσότερο μπορούσα.
Βάφτηκε για να φανεί η ομορφιά του,
καινούρια πόμολα μπήκαν για να το στολίσουν
κι ένα λευκό μάρμαρο προστέθηκε ως επιστέγασμα 
στην επιφάνειά του.


Τελικά, 
στα παραπεταμένα κρύβονται διαμάντια...
φτάνει μόνο να έχουμε μάτια ανοιχτά
για να μπορέσουμε να τα αναγνωρίσουμε
κάτω από τη λάσπη που τα περιβάλλει...

Καλό Σαββατοκύριακο...


17 σχόλια:

nikiad.blogspot.gr είπε...

Υπέροχο και μοναδικό κομμάτι, Μαίρη μου !!!Οι "επεμβάσεις" σου ανέδειξαν
την ομορφιά του !!!!
Καλό Σαββατοκύριακο !!!!

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Ταίριαξε στον χώρο σου απόλυτα!

SPYRIDOULA είπε...

Είναι υπέροχο!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Funky Monkey είπε...

Πολύ όμορφο έπιπλο. Από τη μία κρίμα που το πέταξαν, από την άλλη, χαίρομαι που το βρήκες εσύ. Ταίριαξε υπέροχα στο χώρο σου!
Φιλιά, καλό Σ/Κ!

nikol είπε...

Μαίρη μου το είδα στο fb, αλλά δεν κατάλαβα οτι είναι δική σου η μεταμόρφωση ! Πραγματικά έγινε υπέροχο , δένει άψογα με το κειμήλιο του μπαμπά σου!!
Καλό απόγευμα

Marie-Anne είπε...

Πολύ ωραίο και πολύ ωραία το περιποιήθηκες!!!!! Έχω κι εγώ ένα παρόμοιο σ'ένα δωμάτιο, αλλά τώρα που βλέπω το δικό σου, θα το μεταφέρω κι εγώ στο σαλόνι!
Φιλιά και καλή Κυριακή!!

daphnofila είπε...

Καλησπέρα Μαίρη. Αυτοί που πέταξαν το έπιπλο μάλλον δεν εκτίμησαν την αξία του.Το μεταμόρφωσες σε ένα υπέροχο κομμάτι που ομορφαίνει τον χώρο σου. Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!!!

Φιλία είπε...

Τέλειο κομμάτι!!!! Και απορώ πώς κάποιος - μάλλον κάποια - το πέταξε. Κι' εσύ Μαίρη μου το έφτιαξες τέλειο και ταιριάζει απόλυτα στον χώρο σου!
Φιλάκια πολλά

maria k είπε...

μέγάλη κουβέντα είπες Μαίρη...πράγματι εκεί που δεν το περιμένεις βρίσκεις μικρούς θυσαυρούς!!! τα παλιά πράγματα μου αρέσουν πολύ γιατί κουβαλάνε μια ιστορία! Βρήκε τη θέση του στη πολύ όμορφη γωνιά! προφανώς σε περίμενε να το περιμαζέψεις όπως και η σύνοψη περίμενε τον πατέρα σου!!!
καλό βράδυ!!!

Marina είπε...

Αλήθεια στα σκουπίδια;;; Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοι που ξέρουν να εκτιμούν τα πράγματα...!!!

ΚΥΡΙΑΚΗ-ΚΟΡΙΝΑ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑΚΗ είπε...

Στα σκουπίδια ετούτο το κουκλί??????????Ποιος Άθεος τόλμησε να το εγκαταλείψει?????
Μαίρη μου,συγχαρητήρια για την αγάπη και το σεβασμό που του έδειξες!Η κάθε σου επέμβαση του έδωσε ζωή!!!!!!Γεια στα χέρια σου,κορίτσι μου!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

σκουπίδια??? διάβασα καλά??????????????????

εκπληκτικό!!!!! αλλά και εσύ το αγάπησες και φαίνεται!!!

καλημέρα!!!

Magia da Inês είπε...

°º °º✿✿
º✿
Um móvel antigo muito bonito.

Bom domingo!
Bom início de semana semana!
Beijinhos.
Brasil
♫ ¸.•°♫♫♫

Rena Christodoulou είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕΣ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!
ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΟ, ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΣΟΥ!!!!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

Neli είπε...

Φανταστικό κομματι,λοιπον μόλις δω παλιο αντικειμενο νομιζω οτι ζει και αναπνεει,εχουν νομιζω ψυχη ολα αυτα τα παλια κομματια,μου αρεσουν πολυ κρυβουν μια αρχοντια και μια περηφανια ,να το χαρεις Μαιρη μου ,κουκλι πραγματικο ,φιλια και καλη εβδομαδα.

Anastasia from Natbeesfashion είπε...

Μοναδικο! σωστο στολιδι!
xx
Anastasia
Natbee'sFashion

Hysteraki Mood είπε...

Πολύ όμορφο το χρώμα του ξύλου!! Οι δε λεπτομέρειες που του πρόσθεσες το ανέδειξαν απόλυτα! Φιλιά..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails