Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2013

ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!!


Ήταν να μη γίνει η αρχή!
Είδε η φίλη μου η Βέτα τη μεταμόρφωση 
του μικρού ντουλαπιού και μου λέει:
Έχω μια καρέκλα σε κακό χάλι,
τη θέλεις;
  

Φυσικά της απαντώ εγώ
που τώρα πια βλέπω σαραβαλιασμένο έπιπλο
και γυαλίζει το μάτι μου!


Βεβαίως όταν την είδα 
έναν κλονισμό τον έπαθα 
διότι της έρμης της καρέκλας της έλειπε το ένα πόδι!
  

Το πείσμα μου όμως υπερίσχυσε 
κι έτσι ξεκίνησε η αναστύλωση!


Διαλύθηκε εις τα εξ ων συνετέθη
και συναρμολογήθηκε από την αρχή
γιατί είπαμε, το χάλι της είχε η έρμη!
Βάφτηκε και γυαλίστηκε,


ως και μια μαξιλαροθήκη της φιγούρας της μητέρας μου
-δεν πιστεύω να μην ξέρετε τα πάλαι ποτέ δημοφιλή, "μαξιλάρια της φιγούρας";;;-
επιστρατεύθηκε για να την στολίσει!
Κούκλα έβαλα σκοπό να την κάνω 
και σε Μις Υφήλιος μου εξελίχθηκε!
  

Δείτε και σε τι κατάσταση την παρέλαβα
και πείτε μου,
πέτυχε η αναστύλωση ή όχι;


21 σχόλια:

fantaizi είπε...

Καλησπερα κουκλα.Αν πετυχε ρωτας?Μα αυτη μεταμορφωθηκε εγινε απιστευτη.Να σου πω την αμαρτια μου εχω παθος με τα παλια.Αλλα δεν εχω ιδεα να τα φτιαξω.Προσφατα αποκτησα μια καπελιερα τετραγωνη ξεχασμενη μεσα στην αποθηκη της μαμας μου.Τη λες θα με βοηθεισης να τη φτιαξω.Καλο βραδυ!

Teteel είπε...

Αγνώριστη την έκανες!
Θαυμάσια δουλειά και αποτέλεσμα!

Marie-Anne είπε...

Αν πέτυχε?????? Καταπληκτική η μεταμόρφωσή της!!!!Ευτυχώς που υπήρχε και το σπασμένο πόδι!! Το πιό όμορφο είναι το νέο της κάλυμμα - τέλειο!! Φαντάζομαι ότι θα μπορεί να βγαίνει για να πλένεται (?)
Βρήκα κι εγώ 3 παλιά μαξιλάρια 'της φιγούρας' της γιαγιάς μου και ψάχνω για ιδέες να τα αξιοποιήσω.
Καλή Κυριακή!!

nikol είπε...

Μαίρη μου ξεποδαριασμέννη καρέκλα παρέλαβες και τι έφτιαξες αλήθεια! Ενα κομμάτι πολύ ιδιαίτερο και μοναδικό!
Μπράβο σου
Φιλάκια πολλά

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλημέρα Μαίρη μου
Που περίμενε τέτοιες δόξες η ξεποδαριασμένη καρέκλα. Κούκλα την έκανες.
Φιλάκια!

Νίκη είπε...

Αν πέτυχε λέι; Κούκλα η καρέκλα -η μπουτουνιέρα κάνει τη διαφιρά!- και επιπλέον έγινε και τέλειο σετάκι με το επιπλάκι!
Φιλιά!!

Funky Monkey είπε...

Αγνώριστη έγινε, πραγματικά! Η μπουτονιέρα χαρίζει πολύ στιλ. Μπράβο!
Φιλιά!

me (maria) είπε...

Αν πέτυχε λέει!!!
Καταπληκτική έγινε...μπράβο!!!

Marina είπε...

Δεν έτυχε...Πέτυχε!!!!
Σπουδαία μεταφόρφωση!!! Ωραία παρεούλα για το επιπλάκι σου!!!

Neli είπε...

Βρε Μαίρη μου χαρα στο κουραγιο σου,οχι μις Ηφήλιο την έκανες αλλα και κατι παραπάνω ,καμμια σχέση η παλατσαρία που ηταν πριν με την αρχόντισσα που βλέπω τώρα ,πολλά μπράβο,φιλια καλη εβδομάδα.

Ελμιράκι είπε...

Monadiko!!!
Bravo sou!

ΚΥΡΙΑΚΗ-ΚΟΡΙΝΑ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑΚΗ είπε...

Κάνουμε ρητορικές ερωτήσεις,Μαίρη μου????????!!!!!!!!
Εσύ της έδωσες ΖΩΗ!!!!
Η διακόσμηση δε της πλάτης,ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΧΟΝΤΙΑ!!!!
Φιλιά πολλά και συγχαρητήρια ισάριθμα!!!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΛΕΩ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ ΚΙ ΕΜΑΣ!!!!!
ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΡΥΤΙΔΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!
Η ΚΑΗΜΕΝΗ Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΠΗΡΕ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΖΩΗΣ ΓΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
ΦΙΛΙΑ!!!!!

Pepi είπε...

Απίστευτη η μεταμόρφωση της καρέκλας, Μαίρη!! Οχι μόνο της έδωσες μια δεύτερη ζωή, αλλά της χάρισες μια πολύ πιο καλή ζωή!!! Μπράβο σου και γεια στα χέρια σου! Το αποτέλεσμα σε αποζημίωσε και με το παραπάνω!!

αχτίδα είπε...

Η αλλαγή μοναδική! Μπράβο βρε κοριτσάκι μου τι κουράγιο και ιδέα αυτή.

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

αν πετυχε λεει; σωστα την ανεφερες ως μις υφηλιος!!!!κουκλα ζωγραφιστη!η φιλη σου η βετα τωρα θα την θελει πισω αλλα δικαιωματικα σου ανηκει!!!!
φιλια πολλα!!!

Tis Annios είπε...

ΑΓΝΩΡΙΣΤΗ !!!!!
Μπράβο!! ΄Εγινε τέλεια!!
Ρομαντική και καλοδουλεμένη....
Καλή συνέχεια Μαιρούλα!!
Φιλιά
**Αννιώ**

Katrina είπε...

Τι λες τωρα εγινε υπεροχη!!!!!!!
Μπραβο σου!!!!!

Δημιουργία είπε...

Γεια στα χεράκια σου Μαίρη, αγνώριστη την έφτιαξες, πολύ ομορφη και ρομαντική!

Christa Mavropoulou είπε...

Φανταστική η μεταμόρφωσή της...εύγε!!!!
Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα-)

mary manolaki είπε...

Αξιζεις πολλα μπραβο για την καταπληκτικη δουλεια που κανεις,αν ηταν δυνατον θα ηθελα να μας λεγατε τα βηματα,που ξερεις μπορει να καναμε κατι !!!!!τα φιλια μου!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails