Σάββατο, 9 Νοεμβρίου 2013

ΚΥΚΛΟΙ ΤΗΣ ΕΣΑΡΠΑΣ ...ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ...


Άρωμα χαλκού  
αφημένο στην νέα μου εσάρπα...


και κύκλοι...
τόσοι που μετρημό δεν έχουν...


σαν τη ζωή άλλωστε...


που ξεκινάμε από ένα σημείο,


διανύουμε την πορεία μας
κι έτσι ξαφνικά...


επιστρέφουμε εκεί από όπου ξεκινήσαμε...


Κομματάκι κομματάκι πλεγμένη
κι έδωσε αυτό το αποτέλεσμα... 


όμοια,
σαν τις εμπειρίες μας...

που κι εκείνες,
κομμάτι κομμάτι 
διαμόρφωσαν αυτό που είμαστε σήμερα...

Καλή Κυριακή...
έτσι όπως την επιθυμείτε... 

20 σχόλια:

fotolabida maria είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΕΣΑΡΠΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΕΡΟΧΟ!!ΤΕΛΕΙΑ!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφη η εσάρπα
Φιλακια ...

nikol είπε...

Μαίρη μου θαυμάζω την εσάρπα , το εγκώμιο που της έπλεξες και πραγματικά το χρώμα και το σχέδιο μου αρέσουν πολύ
Φιλάκια

Marie-Anne είπε...

Πάρα πολύ όμορφη η εσάρπα σου!!!!Γεια στα χεράκια σου!
Καλή Κυριακή, Μαίρη μου!

Ελένη Φλογερά είπε...

Μαίρη μου η εσάρπα σου είναι υπέροχη, αραχνοΰφαντη, με πολύ ωραίο χρώμα και σχέδιο.
Καλή Κυριακή!

Όστρια είπε...

Μαίρη μου,τι υπέροχα πράγματα φτιάχνεις!!!Η εσάρπα,οι κάλτσες κι εκείνος ο παιδικός σκούφος...Έχω φάει το...διαδίκτυο προκειμένου να βρω κανένα βιντεάκι ώστε να πλέξω ένα για την κόρη μου αλλά...μάταια...Πολύ θα ήθελα να σε είχα δασκάλα!!!Σε φιλώ...

Niatta είπε...

Τελικά, βρε θηρίο, τα κατάφερες! Θυμάμαι που είχαμε δει το σχέδιο στο rav και το ψάχναμε... Εγώ ακόμη το λιβανίζω. Έγινε πανέμορφη η εσάρπα σου και το χρώμα φανταστικό! Φαντάζομαι ότι το νήμα είναι μεταξωτό, έτσι που γυαλίζει.
Καλοφόρετη και καλορίζικη!!!

Neli είπε...

Πολύ όμορφη,λεπτεπίλεπτη,σε ζεστό και γλυκό χρώμα,και πολύ όμορφα παρουσιασμένη πανω στα αγαπημένα μου λουλούδια,μπράβο για όλα Μαιρη μου,φιλια.

Δημιουργία είπε...

Είναι πανέμορφο και αέρινο. Γεια στα χεράκια σου που το έπλεξαν.

Funky Monkey είπε...

Υπέροχη δουλειά, φοβερό σχέδιο!! Μπράβο!
Καλή σου εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο!Χαρα στην υπομονη σας!!!!!!!Να 'στε καλα να δημιουργητε παντα τετοια αριστουργηματα.

vasolefk είπε...

th telia esarpa orew sxedio poli doylia mprabw soy filia.

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

πω πω δυσκολη φαινεται!μπραβο στα μαγικα σου χερια και στην τεραστια υπομονη σου!!!!φιλια πολλα!!!

Teteel είπε...

Θαυμάσια η εσάρπα,
αλλά πιο πολύ μου άρεσε
η παρουσίαση σου,
φωτος και λόγια (σοφά λόγια!

Sophie είπε...

Είχα πάρα πολύ καιρό να δω μια τόσο όμορφη εσάρπα μπράβο Μαίρη μου είναι υπέροχη και το χρώμα αλλά και το σχέδιο είναι καταπληκτικά!!!!Φιλάκια!!

Δημιούργησέ το... είπε...

πολύ ωραίο σχέδιο και με λεπτοδουλειά .υπέροχ!

Teresita είπε...

Muy bonitos!!!

Mila είπε...

Мария, привет! у меня не получается написать тебе коммент к сегодняшней бискорню, нет окошка для комментов)) И что-то с блоггером, нет твоих обновлений...
Твои Бискорню замечательные!!
И очень нравится платье, шаль! Ты молодец!!
Μαρία, γεια σου! Εγώ δεν κατάφερα να γράψω σήμερα για να σχολιάσετε biskornyu κανένα παράθυρο για σχόλια)) Και κάτι blogger, δεν έχουν τις ενημερώσεις σας ...Biskornyu μας υπέροχες!Και αγαπούν το φόρεμα, σάλι! Τελειώσατε!

Ανώνυμος είπε...

Panemorfo...pes mas pou to virikies sto rav. Bravo bravo

Μαiρη είπε...

@ Ανώνυμος Σ΄ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο. Τα σχέδιο είναι δικό μου και δεν υπάρχει στο Ravelry...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails