Παρασκευή, 7 Μαρτίου 2014

ΠΑΛΙ ΕΔΩ...




Ένας μήνας σχεδόν από την τελευταία μου ανάρτηση... 


Συνέβησαν πολλά,


άσχημα τα περισσότερα...


αλλά είμαι ακόμα εδώ...


Ή τουλάχιστον προσπαθώ.


Η δημιουργία παντοτινός μου σύμμαχος,


πάντα μου δίνει τη δύναμη να συνεχίζω
όταν τα δύσκολα έρχονται...


Με τις δημιουργίες αυτές,


συμμετείχα στους Ραβελληνικούς αγώνες.


Ένα κασκόλ με την τεχνική του φελτ,


Mια ζακέτα σε στυλ κιμονό,



 Ένα κολιέ με την τεχνική της μικρουφαντικής


καθώς κι έναν λαιμό πλεγμένο με μια ενδιαφέρουσα πλέξη.


Η Κατερίνα συμμετείχε με ένα μπολερό,


το οποίο έχει ως χαρακτηριστικό του


αυτήν την δαντελλωτή πλέξη.

Αυτά τα ολίγα, 
εύχομαι να είστε όλοι καλά,
κι εγώ σύντομα να ξαναβρώ τους κανονικούς μου ρυθμούς!

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aνακαλυψα σχετικα προσφατα το ιστολογιο σας κ απο τοτε σας παρακολουθω με ενδιαφερον[ειμαστε κ σε διπλανες πολεις]Χαρηκα που επανηλθατε.Κουραγιο κ δυναμη για τα ασχημα Ολα περνουν.Οσο για τις δημιουργιες σας τι να πω καλοδουλεμενα κ πολυ πολυ ομορφα ειδικα η ζακετουλα.Καλη συνεχεια ευχομαι.

Θαλάττη είπε...

Πολύ όμορφες, όπως πάντα οι δημιουργίες σου Κλωθώ! Να είσαι πάντα καλά και να ξεπερνάς όλα τα δύσκολα... με αισιοδοξία για ότι όμορφο θα' ρθει!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα όλα.
Φιλάκια ...

Rena Christodoulou είπε...

Τι υπέροχες δημιουργίες Μαίρη μου!!!
Γεια στα χεράκια σας!!!!!!
Εύχομαι να έχεις πάντα τη δύναμη να ξεπερνάς τα προβλήματα!!!!
Πολλά φιλιά!!!!!

Funky Monkey είπε...

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλα να πάνε καλύτερα από δω και στο εξής!
Οι δημιουργίες σας είναι όλες καταπληκτικές! Το φελτ κασκόλ και τη ζακέτα-κιμονό τα λάτρεψα, τι χρώματα!
Φιλιά, καλό Σ/Κ!

Teteel είπε...

Πόσα πράγματα ξερεις να κάνεις!
Εξαιρετικές όλες οι δημιουργίες σου!
Η ζακέτα σε κιμονό στάιλ, η προτιμησή μου.
Εύχομαι τα άσχημα να μείνουν πίσω,
και όλα να πάνε Καλά από εδώ και εμπρός.
Να είσαι Καλά.

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Μας έλειψαν οι δημιουργίες σου!
Καταπληκτικά χρώματα,σαν πίνακας ζωγραφικής.

areti boboti είπε...

Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου, με μια μικρή προτίμηση στην ζακέτα-κιμονό!!
Καλή συνέχεια και εύχομαι να είναι περαστικές όλες οι δυσκολίες!!!
Φιλιά πολλά!!!!

Δημιουργία είπε...

Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου Μαίρη.

Neli είπε...

Πανέμορφα όλα και τόσο καλοδουλεμένα,εύχομαι να μην σου τύχει τίποτε αλλο κακο και δύσκολο ,καλο βραδυ.

αχτίδα είπε...

Όλα υπέροχα μα ελπίζω πάνω απ' όλα να είσαι καλά και να έχεις μέσα σου τη σκέψη ότι όλα τα δύσκολα περνούν.

Magia da Inês είπε...

✿⊱°•
Peças maravilhosas.
Amei a blusa vermelha e o colar colorido com pérolas.

°º。♪♫Bom fim de semana!°。♪♬
Beijinhos✿♫° ·.
Brasil⊱°•

jenny είπε...

πόσο μου έλλειψες!!! χαίρομαι που ψάχνεις να βρεις τους κανονικούς σου ρυθμούς ....αυτό σημαίνει ότι έχεις ηθικόν ακμαιότατον.... όλοι περνάμε δύσκολα , για διάφορους λόγους, αλλά ευτυχώς φτιάχνοντας ξεχνιόμαστε....αλλιώς ζήτω η τρέλα! μου άρεσαν όλα αλλά ξετρελάθηκα με το λαιμό και το μπολερό. δεν κατάλαβα καθόλου πώς πλέκεται το μπολερό μαυτήν την πλέξη.....συγχαρητήρια για όλα σου τα δημιουργήματα....για τα χρυσά σου τα χεράκια.....να προσέχεις τον εαυτό σου....

Magia da Inês είπε...

°º。♪♫♬°·.

Bom fim de semana!
Beijinhos do Brasil.
¸.•°♪✿✿º°。♪

Magia da Inês είπε...

✿⊱°•

…………()
…………( )
………|░░░|
………|░░░|
………|░░░|
………|░░░|¸.¤“˜¨
F░E░L░I░Z

P░Á░S░C░O░A !!!
¸.•°✿✿º°。

Ariadni St. είπε...

Πολύ ωραίες δημιουργιες :)

mononai.blogspot.gr
fetoula.blogspot.gr

giota είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΟΛΑ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails