Τετάρτη, 7 Οκτωβρίου 2015

2015 SAMPLER BLOCK


Το πάπλωμα της προηγούμενης ανάρτησης
μπορεί να τελείωσε,  
συνεχίζω όμως να προσθέτω κομμάτια σ΄εκείνο που είχα αρχίσει από το χειμώνα. 
Θυμίζω πως το συγκεκριμένο, φτιάχνεται με παλαιά κεντήματα
που είτε τα χρησιμοποιώ αυτούσια,
είτε τα κόβω και δημιουργώ κάτι καινούριο.
 Τα περισσότερα κομμάτια είναι πετσετάκια,
κάποια απ΄αυτά τα έχω κεντήσει εγώ,
κάποια άλλα η μητέρα μου
αλλά θα δείτε και μερικά τα οποία τα έχω αγοράσει.
Όλα όμως είναι περισσότερο από τριάντα χρόνων
ακόμα και σαράντα  ή και περισσότερο. 
Πάμε να τα δούμε!

Δυο πετσετάκια στα οποία η μόνη παρέμβασή μου
ήταν ότι σχεδίασα και κέντησα 
το μονόγραμμά μου.




Τούτο εδώ με τα άνθη αμυγδαλιάς
κάαααποτε (πολύ κάποτε όμως)
το προόριζα για καδράκι.
  Κορνίζα καθώς καταλάβατε δεν είδε ποτέ
και είπα να το αποκαταστήσω το καημένο.
Το φαντάστηκα λοιπόν ως πορσελάνινο αυγό
και ιδού η μεταμόρφωση.
  

Αυτήν εδώ την καλημέρα την αγόρασα από έναν παλιατζή
και η μόνη επέμβασή μου ήταν το καπιτονάρισμα.


Το πάπλωμά μου όμως
θα έχει και λιχουδιές!
Τι καλύτερο λοιπόν από ένα cup cake! 
 Aπλικαρισμένα κομματάκια υφάσματος
σε μωβ φόντο,
ενώ το πραπεζομάντηλο είναι φτιαγμένο 
από το χαρακτηριστικό Ουγγαρέζικο πετσετάκι
που είχα λάβει ως δώρο γενεθλίων από φίλη καλή αυτής της χώρας!



Α! Δεν σας είπα! Σε αυτό το πάπλωμα,
θα πιούμε και τσάι από την καινούρια τσαγιέρα!
Είδατε τι ωραίο κέντημα έχει;
(Ας είναι καλά και τούτο το εργόχειρο!
Θυσιάστηκε για μια τσαγιέρα!)
  


Ουπς! να κι ένα φύλλο φθινοπωρινό!
Ο βοριάς άραγε να το ακούμπησε εδώ;
Αλλά.... ποιος ξέρει και ποιος νοιάζεται!
Σημασία έχει πως είναι εδώ!


Φιλιά και τα ξαναλέμε!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails