Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2016

Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ


Τρεις ολάκεροι μήνες πέρασαν
από την τελευταία μου ανάρτηση.
Δύσκολοι, 
με πολλές ανηφόρες,
 η μια διαδεχόταν την άλλη,
είχα όμως την ευλογία να έχω δίπλα μου
τους δικούς μου ανθρώπους που με στήριζαν με την αγάπη τους
αλλά και τους γιατρούς μου, οι οποίοι
στάθηκαν δίπλα μου
τόσο με το υψηλό επιστημονικό τους επίπεδο,
όσο και με την αδιάκοπη ηθική και συναισθηματική συμπαράσταση
κι έτσι κατάφερα να βγω νικήτρια στη μάχη μου με την ασθένεια.
Οφείλω την ζωή μου,
 στον Κο Γεώργιο Πουρνάρα, ιατρό καρδιολόγο ο οποίος κυριολεκτικά με ανέστησε,
στον Κο Χαράλαμπο Βασιλόπουλο, επεμβατικό ηλεκτροφυσιολόγο για την άριστη ποιότητα ζωής που μου προσέφερε
και στον Κο Γεώργιο Μαρίνο, ενδοκρινολόγο-διαβητολόγο, 
ο οποίος
με έσωσε από έναν καρκίνο.
Τους ευχαριστώ και τους ευγνωμονώ όλους.
Εύχομαι ο Θεός να τους το ανταποδώσει στο πολλαπλάσιο.

Και ναι μεν μπορεί να επισκεπτόμουν ιατρεία και κλινικές,
δεν έμενα όμως άεργη.
Σε αυτήν μου την ανάρτηση
σας είχα μιλήσει για μια ανταλλαγή που έπαιρνα μέρος,
 το οποίο διοργάνωσε η Μάνια Χατζηιωαννίδη και η Κατερίνα Ντοβίνου και που είχε την ονομασία
Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ. 
(εδώ http://maniaforquilts.com/tag/%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%AC/ μπορείτε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες)
Με την αυγή λοιπόν του 2016
η ανταλλαγή έφτασε στο τέλος της
κι έτσι ήρθε η ώρα της συναρμολόγησης των κομματιών. 

       

Ιδού το αποτέλεσμα!
Με τα κομμάτια αυτά επέλεξα να φτιάξω ένα πάπλωμα
και στο οποίο, για να δώσω επιπλέον φάρδος,
πρόσθεσα σε κάθε πλευρά από μια λωρίδα υφάσματος.


Για περισσότερη χάρη 
σχημάτισα γλώσσες στο τελείωμά του


ενώ σε κάθε εσωτερική γωνία
απλικάρισα από ένα yo-yo.  


Σ' αυτό το πάπλωμα,
που απεικονίζει την ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ,
(τα σπιτάκια δηλαδή των γυναικών που πήραν μέρος
σε αυτήν την ανταλλαγή)
μπορείτε να δείτε όλων των ειδών τις κατοικίες!



Από πολυκατοικίες
έως αγροτόσπιτα,
από πύργους έως σκηνές
και από μανιταρόσπιτα έως σχολεία!
Εδώ θα δείτε ό,τι τραβά η ψυχή σας!


Κοιτάξτε πόσα πολλά και διαφορετικά είναι!
Μια πολυπρόσωπη γειτονιά
και γι΄αυτό μοναδική!


Ένα πάπλωμα μοναδικό λοιπόν.
Όμοιό του σ΄όλη την υφήλιο δεν θα βρεις,
γι΄αυτό θα πρέπει να έχει και την ισάξια τσάντα φύλαξης!
Από κάμποτο φτιαγμένη για περισσότερο αντοχή
απλικάρισα τα γράμματα 
και έτοιμη 
Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ!
  

Να είστε όλοι καλά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails