Παρασκευή, 17 Μαρτίου 2017

2015 SAMPLER BLOCK


Επιτέλους!
 Έφτασε η ώρα της συναρμολόγησης!
Θυμάστε το sampler block του 2015;
(Ρητορική ερώτηση, τι να θυμάστε, 
εδώ κόντεψα να το ξεχάσω εγώ!)
 Φανταστείτε, έπρεπε να γυρίσω πολύ πίσω
στις αναρτήσεις μου για να βρω εκείνες που το αφορούσαν 
όπως π.χ. αυτή: 


Τέλος πάντων για να μην τα πολυλογώ και σας κουράζω, αφού είχα φτιάξει σαράντα τέσσερα κομμάτια και μου έλειπαν μόνο πέντε, 
έγινε το απλό!
Στέρεψα από ιδέες!
Άδειασε το μυαλό μου!
Αδυνατούσα να σκεφθώ το οτιδήποτε!
Προσπαθούσα αλλά μάταια.
Πραγματικά απογοητεύθηκα
  και...το άφησα στην άκρη.


Πέρασαν σχεδόν δεκαοχτώ μήνες
και έτσι ξαφνικά
ως δια μαγείας 
ξεκλείδωσε το μυαλό μου!
Έφτιαξα τα πέντε κομμάτια
που χρειαζόμουν 
κι έτσι βρίσκομαι πια στο τελευταίο στάδιο, 
αυτό της ένωσης! 

Θεού θέλοντος την ερχόμενη εβδομάδα
θα το έχω τελειώσει
και
τότε θα τα ξαναπούμε!  
Φιλιά!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails